Baldur's Gate 2 >> Artefakty

| | A A


Dwa krytyki

wity Mciciel: Karsomir +5

        
wity Mciciel: Karsomir +5
Karsomir jest legendarn broni, by moe jedn z najpotniejszych jakie kiedykolwiek powstay w Faerunie, cho jego historia i pochodzenie zostay celowo zapomniane, by miecz nigdy nie przymi teraniejszych zmaga. Jest wypeniony czyst esencj cnoty, i tyle jej wymaga od wadajcego nim paladyna. Gdy pojawia si ta bro, zo Faerunu musi ustpi, jego magia rozwiewana za pomoc jednego sowa i odpierana z atwoci. Karsomir paa wielka nienawici do si za i chaosu, wic takie istoty musz obawia si dodatkowych obrae, gdy zostan przez niego trafione w walce.

PARAMETRY:

Obraenia: 1K12 +5
Typ obrae: sieczne
TraK0: +5
Specjalne:
+5 obrae dla przeciwnikw chaotycznych zych
Rozprasza magi za kadym trafieniem przeciwnika
+50% do odpornoci na magi
Rozproszenie magii trzy razy dziennie
Waga: 7
Opnienie: 5
Rodzaj biegoci: miecz oburczny
Typ broni: 2-rczna
Wymagana sia: 14
Moe uywa:
Paladyn

 

Lokalizacja : 
W ekwipunku Firkgragga, smoka yjcego na najniszym poziomie podziemi na Wzgrzach Wichrowej Wczni




Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.086 sek