Aby skorzysta z usug Zodzei C
Aby skorzysta z usug Zodzei Cienia, naley skontaktowa si z Gaelanem
Baylem i uici opat w wysokoci 15000 sztuk zota. Dziki temu skromnemu
podarkowi dostaniemy klucz do piwnic Zodzei Cienia, ktry otworzy
nam drzwi do naszego nowego pracodawcy, Arana Linvaila. Po zakoczonej rozmowie,
kady czonek druyny otrzymuje po 45000 punktw dowiadczenia. Opuszczamy
Galeana i wyruszamy do dokw, aby spotka si z Mistrzem Cieni.
1 - Pokj Arana
Linvaila, Mistrza Cieni
Po wejciu do
siedziby Zodzei, kierujemy si do drzwi we wschodniej cianie pomieszczenia.
Sekretne przejcie ustpi, jeli uyjemy podarowanego nam wczeniej klucza.
Lokacja, do jakiej trafilimy jest dua, ale nas interesuje przede wszystkim
jedno pomieszczenie, to w ktrym urzduje Mistrz Cieni. Po dotarciu na miejsce i
po wstpnej rozmowie, dowiadujemy si, e nasza sprawa musi zosta odoona na
dalszy plan. Musimy bowiem wykona kilka drobnych przysug dla naszego nowego
pracodawcy.
Ochrona towarw w porcie
1
- Mook
W dokach gin towary i ludzie Zodzei Cienia. Wszelkie podejrzenia padaj na
nowo powstaa organizacj, ktra zdaje si z nimi konkurowa. Ten transport jest
jednak szczeglny i nie moe zosta zniszczony. Naszym zadaniem jest
skontaktowanie si z Mook, ktra dowodzi caym przedsiwziciem. Pod oson nocy
kierujemy si na wskazane przez map miejsce i rozpoczynamy rozmow z kobiet.
Szybko okazuje si, e nie jestemy sami - pojawia si wampir Lassal, z ktrym
musimy si oczywicie rozprawi. W potyczce pomoe nam jeden z prezentw Arana -
amulet mocy, ktry uniemoliwia wyssanie poziomu. Wracamy do naszego
przeoonego, aby zda raport. Druyna otrzymuje po 28500 punktw dowiadczenia
i kolejne zadanie.
Zdrajcy!
Jaylos i Caehan to zdrajcy, ktrzy przeszli na stron konkurencyjnej organizacji.
To wanie dziki tego typu osobnikom, wszystkie cenne informacje przeciekaj do
wrogw. Zodzieje Cienia wiedz, e ta parka ma si spotka ze swoimi nowymi
informatorami w gospodzie "Pod Picioma Dzbanami", w Dzielnicy Mostowej. Na
pocztku naszym celem jest zebranie jak najwikszej iloci informacji o nowej
grupie - w tym celu musimy udawa nowych rekrutw. Udajemy si wic, do dobrze
znanej nam karczmy i wchodzimy na pitro. W drugim pokoju po lewej,
zniecierpliwieni zdrajcy oczekuj na swojego czowieka. Najlepiej jest to
rozegra w nastpujcy sposb. Oznajmiamy, e rwnie czekamy na t sam osob,
nastpnie wyraamy zdziwienie co do faktu, e Jaylos nie zna imienia i
podejrzewamy go o szpiegostwo. Kolejnym krokiem jest zasugerowanie, e to my
jestemy tym kontaktem, na ktry czeka. Finalnie proponujemy, aby poda imi
osobnika, na ktrego czekaj. Zwie si Gracen, i zaraz po zakoczeniu rozmowy
wpada do lokalu. Niestety niezalenie od toku rozmowy, bdziemy musieli
wszystkich unicestwi. Po skoczonej pracy, zabieramy Notatk Informatora,
z ciaa nowo przybyego i wracamy do Arana. Kady czonek druyny dostaje 28500
punktw dowiadczenia i kolejne, ostatnie zlecenie.
Otwarty atak
1
- Haz ; 2 - Drzwi ; 3 - Grobowce wampirw ; 4 - Magazyn Krwi ; 5 - Lassal ; 6 -
Gwna sala ; 7 - Zejcie do niszej czci krypty
Musimy uda si do dzielnicy centralnej i otwarcie uderzy na siy nieprzyjaci. W pnocnej czci krypty (znanej nam ju
z przygody z Korganem), znajduje si wejcie do gwnej siedziby wampirw. Drzwi
otworzy nam pewien mag - Haz, z ma pomoc stworzonego przez siebie golema.
Obchodzimy ca lokacj w kolejnoci przedstawionej na mapie. Gdy ju wyczycimy
ten poziom, warto uda si do grobowcw wampirw i dokoczy dziea. Warto
rwnie przeszuka magazyn z krwi - znajdziemy tam jedn z najskuteczniejszych
wiekier w grze (szczegy w dziale 'artefakty'). Schodzimy niej - tam, w jednej
z odng gwnej sali, spotykamy Lassala. Znika tak szybko, jak si pojawi,
zostawiajc jednak wskazwk - znajdziemy go w pokoju tortur (numer 5). Po jego
ostatecznej (tzn. pierwsz mier zadajemy mu w sali tortur, kolejn musimy w
grobowcu wampirw) mierci, pojawia si Bodhi. Po skoczonym dialogu, nawizuje
si walka, z ktrej pokonana wampirzyca wycofuje si. Druyna dostaje 18500
punktw dowiadczenia. Nastpnie wracamy do Arana Linvaila, aby zda raport.
Gildia Bodhi zostaa unicestwiona - za ten wyczyn kady czonek druyny
otrzymuje 50000 punktw dowiadczenia. Jestemy gotowi do podry na wysp
Czarowizw!