Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


Aby skorzysta z usug Zodzei C

Aby skorzysta z usug Zodzei Cienia, naley skontaktowa si z Gaelanem Baylem i uici opat w wysokoci 15000 sztuk zota. Dziki temu skromnemu podarkowi dostaniemy klucz do piwnic Zodzei Cienia, ktry otworzy nam drzwi do naszego nowego pracodawcy, Arana Linvaila. Po zakoczonej rozmowie, kady czonek druyny otrzymuje po 45000 punktw dowiadczenia. Opuszczamy Galeana i wyruszamy do dokw, aby spotka si z Mistrzem Cieni.

1 - Pokj Arana Linvaila, Mistrza Cieni
Po wejciu do siedziby Zodzei, kierujemy si do drzwi we wschodniej cianie pomieszczenia. Sekretne przejcie ustpi, jeli uyjemy podarowanego nam wczeniej klucza. Lokacja, do jakiej trafilimy jest dua, ale nas interesuje przede wszystkim jedno pomieszczenie, to w ktrym urzduje Mistrz Cieni. Po dotarciu na miejsce i po wstpnej rozmowie, dowiadujemy si, e nasza sprawa musi zosta odoona na dalszy plan. Musimy bowiem wykona kilka drobnych przysug dla naszego nowego pracodawcy.

Ochrona towarw w porcie
1 - Mook
W dokach gin towary i ludzie Zodzei Cienia. Wszelkie podejrzenia padaj na nowo powstaa organizacj, ktra zdaje si z nimi konkurowa. Ten transport jest jednak szczeglny i nie moe zosta zniszczony. Naszym zadaniem jest skontaktowanie si z Mook, ktra dowodzi caym przedsiwziciem. Pod oson nocy kierujemy si na wskazane przez map miejsce i rozpoczynamy rozmow z kobiet. Szybko okazuje si, e nie jestemy sami - pojawia si wampir Lassal, z ktrym musimy si oczywicie rozprawi. W potyczce pomoe nam jeden z prezentw Arana - amulet mocy, ktry uniemoliwia wyssanie poziomu. Wracamy do naszego przeoonego, aby zda raport. Druyna otrzymuje po 28500 punktw dowiadczenia i kolejne zadanie.

Zdrajcy!
Jaylos i Caehan to zdrajcy, ktrzy przeszli na stron konkurencyjnej organizacji. To wanie dziki tego typu osobnikom, wszystkie cenne informacje przeciekaj do wrogw. Zodzieje Cienia wiedz, e ta parka ma si spotka ze swoimi nowymi informatorami w gospodzie "Pod Picioma Dzbanami", w Dzielnicy Mostowej. Na pocztku naszym celem jest zebranie jak najwikszej iloci informacji o nowej grupie - w tym celu musimy udawa nowych rekrutw. Udajemy si wic, do dobrze znanej nam karczmy i wchodzimy na pitro. W drugim pokoju po lewej, zniecierpliwieni zdrajcy oczekuj na swojego czowieka. Najlepiej jest to rozegra w nastpujcy sposb. Oznajmiamy, e rwnie czekamy na t sam osob, nastpnie wyraamy zdziwienie co do faktu, e Jaylos nie zna imienia i podejrzewamy go o szpiegostwo. Kolejnym krokiem jest zasugerowanie, e to my jestemy tym kontaktem, na ktry czeka. Finalnie proponujemy, aby poda imi osobnika, na ktrego czekaj. Zwie si Gracen, i zaraz po zakoczeniu rozmowy wpada do lokalu. Niestety niezalenie od toku rozmowy, bdziemy musieli wszystkich unicestwi. Po skoczonej pracy, zabieramy Notatk Informatora, z ciaa nowo przybyego i wracamy do Arana. Kady czonek druyny dostaje 28500 punktw dowiadczenia i kolejne, ostatnie zlecenie.

Otwarty atak
1 - Haz ; 2 - Drzwi ; 3 - Grobowce wampirw ; 4 - Magazyn Krwi ; 5 - Lassal ; 6 - Gwna sala ; 7 - Zejcie do niszej czci krypty
Musimy uda si do dzielnicy centralnej i otwarcie uderzy na siy nieprzyjaci. W pnocnej czci krypty (znanej nam ju z przygody z Korganem), znajduje si wejcie do gwnej siedziby wampirw. Drzwi otworzy nam pewien mag - Haz, z ma pomoc stworzonego przez siebie golema. Obchodzimy ca lokacj w kolejnoci przedstawionej na mapie. Gdy ju wyczycimy ten poziom, warto uda si do grobowcw wampirw i dokoczy dziea. Warto rwnie przeszuka magazyn z krwi - znajdziemy tam jedn z najskuteczniejszych wiekier w grze (szczegy w dziale 'artefakty'). Schodzimy niej - tam, w jednej z odng gwnej sali, spotykamy Lassala. Znika tak szybko, jak si pojawi, zostawiajc jednak wskazwk - znajdziemy go w pokoju tortur (numer 5). Po jego ostatecznej (tzn. pierwsz mier zadajemy mu w sali tortur, kolejn musimy w grobowcu wampirw) mierci, pojawia si Bodhi. Po skoczonym dialogu, nawizuje si walka, z ktrej pokonana wampirzyca wycofuje si. Druyna dostaje 18500 punktw dowiadczenia. Nastpnie wracamy do Arana Linvaila, aby zda raport. Gildia Bodhi zostaa unicestwiona - za ten wyczyn kady czonek druyny otrzymuje 50000 punktw dowiadczenia. Jestemy gotowi do podry na wysp Czarowizw!





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.066 sek