Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Kula Sfer


- Panel sterowania.
- Skadzik. 
- Banda niziokw
- Niedokoczony elazny golem.
- Pomieszczenie z piecami.
- Mechanizm przypominajcy zegar
- Prastara Kula.
- Pokj z runami.
- Zejcie na niszy poziom.

- Wejcie do komnaty Lavoka.

Zadania :
W Kuli Sfer.
-
Udajemy si do skadziku. W skrzyniach znajdujemy :
rk golema, klucz sferowy i wgiel. Za pomoc klucza uruchamiamy panel, otrzymujemy 17500 punktw dowiadczenia i rozpoczynamy wycieczk midzy sferami. Mijamy rycerzy z innych sfer i kierujemy si do przywdcy niziokw, posiada on bowiem rkawice siy ogra 'rce Takkoka' i wgiel. Idziemy do komnaty z niedokoczonym golemem, wybijamy ettercapy i pajki. Okazuje si, e do kompletu brakuje tylko gowy i rki. Na stole obok po raz kolejny znajdujemy wgiel i ksik o budowie golemw. Doczamy zdobyt wczeniej rk i wyruszamy na pnoc. Jeden z niziokw, Nekre, ma ciekawy sztylet Lady Demarche+2. Zdobyte wczeniej wgle wsadzamy po kolei do piecw i zabijamy pojawiajce si ywioaki ognia. Idziemy teraz na wschd, uwaamy na puapk w przejciu i zabijamy golemy. Obok dziwnego mechanizmu przypominajcego zegar, w centralnej czci sali, znajduje si pojemnik, a w nim gowa golema i wgiel. Wracamy do pomieszczenia z golemem i aktywujemy go ; szybko wykrywa intruza i biegnie we wschodnie drzwi. Kierujemy si za nim, a dojdziemy do Prastarej Kuli. Pomagamy magicznemu stworzeniu w zamordowaniu bestii, za co dostajemy 14000 punktw dowiadczenia. Wchodzimy do komnaty Lavoka i walczymy z nim, dopki sia ktra go optaa nie osabnie. Zobowizujemy si pomc nekromancie, on w zamian daje nam wskazwki jak powrci do Athkatli. Musimy zdoby serce demona, ktre bdzie zasilaniem dla Kuli Sfer. Wychodzimy wic na zewntrz, tym samym wejciem ktrym weszlimy na pokad.


- Ta'nari.
-
Lea'liyl.
- Ta'nari.
- Wejcie do kuli

Zadania :
W Kuli Sfer.
-
Za Ta'Nari dostajemy 10000 punktw dowiadczenia, za Lea'liyl 16000 punktw dowiadczenia. Oczywicie z kadego demona wypada rwnie serce. Gdy ju zdobdziemy jedno z nich, wracamy do kuli, do pokoju z runami. Musimy stan na nich w odpowiedniej kolejnoci - wtedy otworz si drzwi na niszy poziom. Stajemy wic na pnocnym, poudniowym, wschodnim i zachodnim. Drzwi stoj otworem.


- Tolgerias, zakapturzony czarodziej.
- Wejcie do rdzenia kuli. 
- Wejcie do rdzenia kuli.

Zadania :
W Kuli Sfer.
-
Zaraz po wejciu do sali, atakuje nas Tolgerias wraz z innym zakapturzonym czarodziejem. Po spacyfikowaniu tych osobnikw otrzymujemy 18000 punktw dowiadczenia. Udajemy si teraz do komnaty lodu, czyszczc j ze wszystkich potworw, a z piedestau zabierajc wietny
hem ochrony. Ten sam zabieg przeprowadzamy w komnacie ognia, tym razem zabierajc kostur ognia+2 i tarcz spadajcych gwiazd.


- rdo zasilania kuli
- Wyjcie z rdzenia kuli. 
- Wyjcie z rdzenia kuli.

Zadania :
W Kuli Sfer.
-
Niszczymy okoliczne golemy i wkadamy serce demona do rda zasilania (otrzymujemy 45500 punktw dowiadczenia). Pozwoli nam to bezpiecznie wrci do Pierwszej Sfery Materialnej w Athkatli. Po wykonanej operacji kierujemy si do komnaty konajcego Lavoka. Wynosimy go z kuli, tak jak nas prosi, kady czonek druyny dostaje po 45500 punktw dowiadczenia, a nekromanta zostawi dla nas
piercie ostroci





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.077 sek