Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Lochy Irenicusa : poziom 2


- Spotykamy zodzieja imieniem Yoshimo..
- Po prawej stronie znajduj si rnokolorowe portale mefitw. Bd one przyzywa kolejne potwory, po mierci tych poprzednich. Dlatego warto od razu (nie zwaajc na atakujce nas stwory) zacz niszczy portale. Przy zachodniej cianie znajduj si skrzynki, a w nich :  klucz rdki zabjczej chmury i klucz rdki ognia. Obok stou z nieywym mczyzn, stoi kolejny st. Na nim znajdziemy klucz rdki przywoywania.
- Kobieta-klon. Po jej zabiciu zabieramy rdzk pociskw..
- Gdy dwjka duergarw zauway nas, cofnijmy si na most. Wtedy nasi wrogowie powpadaj w puapki, ktre sami zaoyli. Po ich mierci, kierujemy si do zachodniej ciany sali. Tam znajduj si kolumny. W kad z nich wsadzamy jedn z kluczy rdek - dziki temu dezaktywujemy puapki i zdobywamy rdki. Na kocu sali stoi pomnik nieznanego bstwa. Znajdujemy tam piercie ochrony+1
- Kolejna grupa 'szarych' (duergarw). W jednej ze skrzy jest pas tumienia.
- W kolejnym pokoju stoi uwiziony Frennedan. Prosi nas o uwolnienie. Na lewo od drzwi, w jednej ze skrzynek jest klucz do jego celi. Uprzedzam, e wizie jest sobowtrniakiem i zaatakuje nas przy najbliszej nadarzajcej si okazji.
- Wyjcie z lochw Irenicusa.

Zadania :
Znajd klucz, aby uwolni Frennedana.
- pkt. 6





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.221 sek