New Page 1
Dzielnica Mostw

- Porucznik Aegisfield. Po rozmowie z nim dostajemy zadanie "Rozwi zagadk
morderstw w Dzielnicy Mostw".
- ebrak Rampah.
-
Bel Dalemark - kupiec
-
Ra Psowa - kurtyzana
- Zakad Rejieka Skrarza - garbarza.
- Am-Si
Zadania :
Rozwi zagadk morderstw w
Dzielnicy Mostw
-
Kierujemy si do ebraka Rampaha. Dostajemy od niego
niezwyk skr
. Z nowym przedmiotem udajemy si
do kupca Bela Dalemarka - ten identyfikuje skr. Jest to skra soniowa -
jedyn osob ktra moga by w jej posiadaniu jest miejscowy garbarz. Idziemy do
stojcej nieopodal kurtyzany Ry. Widziaa ona ostatni zbrodni i twierdzi, e
na miejscu przestpstwa czu byo gurilowe jagody. Wracamy do kupca i zabieramy
: sokilowe jagody, kora
dbowa, gurilowe jagody.
Kurtyzana twierdzi e z tych
trzech zapachw, najbardziej zbliony do tego, ktry czua na miejscu zbrodni,
jest zapach kory dbowej. T z kolei wykorzystuje si w garbowaniu skr. Mamy
ju dwie poszlaki, kierujce nas do Zakadu Rejieka Skrarza. Po odpowiednim
przeprowadzeniu rozmowy, gospodarz ucieka do piwnicy, a my dostajemy 23250
punktw dowiadczenia. Schodzimy za nim - UWAAJMY NA PUAPKI!. Zabieramy lec
pod kiem ludzk skr
- posuy nam
jako dowd. Schodzimy na niszy poziom i zabijamy wszystkich wrogw. Okazuje
si, e sprawca uciek. Nic na razie nie moemy zrobi. Zabieramy lecy w
jednej ze skrzy
czysko uku Gesena i
wracamy do porucznika Aegisfielda. W nagrod za rozwizanie zagadki jest 45000
punktw dowiadczenia, zwikszona reputacja oraz 500sz.
Znajd porywaczy, ktrzy
pogrzebali Tirdira
- Przeraony Am-Si, zaczyna ucieka do pobliskiego domku. Wpadamy zaraz za
nim. Okazuje si, e nie na dugo - przynajmniej na razie, bowiem prawdziwi
sprawcy w momencie naszego wejcia, popiesznie opuszczaj lokal. Wybiegamy
i klikamy ikonk ataku na kadym z nich (inaczej uciekn). Zabijamy ich i wreszcie
moemy si rozgoci w domu. Okazuje si e na pitrze uwiziona zostaa pewna
dama. Tym razem jednak nie moemy zachowa si przyzwoicie. Zabieramy z szafy
list z daniem okupu
i pod oson nocy
kierujemy si pod gwne wejcie do Miedzianego Diademu. Tam stoi Welther, ktry
przekazuje nam okup. Po sfinalizowaniu tranzakcji traciny dwa punkty reputacji,
ale zyskujemy srebrne
pantalony. Przedmiot, o
ktrego prawdziwych waciwociach dowiemy si nieco pniej, wic PILNUJEMY GO
JAK OKA W GOWIE!