Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Dzielnica Mostw


- Porucznik Aegisfield. Po rozmowie z nim dostajemy zadanie "Rozwi zagadk morderstw w Dzielnicy Mostw".
- ebrak Rampah.
- Bel Dalemark - kupiec
- Ra Psowa - kurtyzana
- Zakad Rejieka Skrarza - garbarza.   
- Am-Si

Zadania :
Rozwi zagadk morderstw w Dzielnicy Mostw
- Kierujemy si do ebraka Rampaha. Dostajemy od niego
niezwyk skr . Z nowym przedmiotem udajemy si do kupca Bela Dalemarka - ten identyfikuje skr. Jest to skra soniowa - jedyn osob ktra moga by w jej posiadaniu jest miejscowy garbarz. Idziemy do stojcej nieopodal kurtyzany Ry. Widziaa ona ostatni zbrodni i twierdzi, e na miejscu przestpstwa czu byo gurilowe jagody. Wracamy do kupca i zabieramy : sokilowe jagody, kora dbowa, gurilowe jagody. Kurtyzana twierdzi e z tych trzech zapachw, najbardziej zbliony do tego, ktry czua na miejscu zbrodni, jest zapach kory dbowej. T z kolei wykorzystuje si w garbowaniu skr. Mamy ju dwie poszlaki, kierujce nas do Zakadu Rejieka Skrarza. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy, gospodarz ucieka do piwnicy, a my dostajemy 23250 punktw dowiadczenia. Schodzimy za nim - UWAAJMY NA PUAPKI!. Zabieramy lec pod kiem ludzk skr  - posuy nam jako dowd. Schodzimy na niszy poziom i zabijamy wszystkich wrogw. Okazuje si, e sprawca uciek. Nic na razie nie moemy zrobi. Zabieramy lecy w jednej ze skrzy czysko uku Gesena i wracamy do porucznika Aegisfielda. W nagrod za rozwizanie zagadki jest 45000 punktw dowiadczenia, zwikszona reputacja oraz 500sz.

Znajd porywaczy, ktrzy pogrzebali Tirdira
 
-  Przeraony Am-Si, zaczyna ucieka do pobliskiego domku. Wpadamy zaraz za nim. Okazuje si, e nie na dugo - przynajmniej na razie, bowiem prawdziwi sprawcy w momencie naszego wejcia, popiesznie opuszczaj lokal. Wybiegamy i klikamy ikonk ataku na kadym z nich (inaczej uciekn). Zabijamy ich i wreszcie moemy si rozgoci w domu. Okazuje si e na pitrze uwiziona zostaa pewna dama. Tym razem jednak nie moemy zachowa si przyzwoicie. Zabieramy z szafy
list z daniem okupu i pod oson nocy kierujemy si pod gwne wejcie do Miedzianego Diademu. Tam stoi Welther, ktry przekazuje nam okup. Po sfinalizowaniu tranzakcji traciny dwa punkty reputacji, ale zyskujemy srebrne pantalony. Przedmiot, o ktrego prawdziwych waciwociach dowiemy si nieco pniej, wic PILNUJEMY GO JAK OKA W GOWIE!





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.098 sek