New Page 1
Miasto elfw
potrzebuje mojej pomocy.
Po wyjciu z Podmroku, szybko okazuje si, jak wiele pracy przed nami.
Zuchway Irenicus, bogatszy o nasz bosk dusz, dokona najazdu na pradawne
miasto elfw, Suldanessellar. Dodatkowo skrad potny artefakt, Rhynn Lanthorn,
ktry jako jedyny potrafi otworzy wrota do elfiego miasta. Elhan zleca nam
zadanie odzyskania tej relikwii, jeli to zrobimy, zbliymy si do Irenicusa
dostatecznie blisko, by zada ostateczny cios. A wic rozpoczynamy nasz
przygod; wiemy, e najprawdopodobniej odpowiedzialna za kradzie jest Bodhi,
ktra skrywa si w kryptach Dzielnicy Cmentarnej Athkatli.
Warto poszuka wsparcia w walce z t potn wampirzyc.
Pomoc od Drizzta :

Pomoc moe przyj
niespodziewanie, bowiem gdy opucimy obszar 'wyjcia z Podmroku', spotkamy...
Drizzta. Tak, tego Drizzta. Po odpowiednim
przeprowadzeniu rozmowy (przyda si dobra reputacja i charyzma), Drizzt
zobowie si pomc w walce z wampirem. Wystarczy poda mu miejsce - krypty w
Dzielnicy Cmentarnej Athkatli; zjawi si tam na pewno. A postacie ze mog
sprbowa si z nim... zmierzy!
Pomoc rycerzy
Zakonu Promiennego Serca :

Kolejna
wycignita rka moe czeka na nas w Zakonie Promiennego Serca, w dzielnicy
wity Athkatli. Udajemy si do rodka i wchodzimy do pomieszczenia na
pnocny-zachd; znajduje si tam Praat Wessalen, ktry (z pewnymi oporami,
jeeli nasza reputacja jest nieciekawa) wyle grup dzielnych wojownikw do
pomocy w tym zaszczytnym zadaniu.
Pomoc od Arana Linvaila :

Moemy zwrci
si rwnie do Arana Linvaila, ktry rezyduje w Gildii Zodzei Cienia, w Dokach
Athkatli. Gdy wejdziemy do tego budynku, szybko powinien zapa nas posaniec,
ktry powiadomi nas o tym, e Mistrz Cieni chce si z nami widzie. Kierujemy
si wic do niego (jeli moemy uzyska jego pomoc, to znaczy, e wiemy gdzie
powinien by) i dowiadujemy si, e jemu rwnie zaley na cakowitym
wyeliminowaniu Bodhi. Jeli przeprowadzimy rozmow odpowiednio (tzn. uywajc
perswazji) Aran wyle swoich najlepszych skrytobjcw.

1 -
Wejcie do niszych krypt
Wykorzystalimy ju wszelkie
moliwoci - czas sprosta waciwemu zadaniu, czyli unicestwieniu Bodhi.
Kierujemy si przez jedyne wejcie do krypt.

1 -
Wyjcie z
krypty.
2 -
Grobowce wampirw
3 - Krwawa sadzawka.
4 - Wielka sala.
5 - Zejcie do
krypty Bodhi.
Jeeli nie poprosie o
pomoc adnej z organizacji/osoby, walka bdzie na pewno dla ciebie trudniejsza.
Korzystaj z czaru 'ugosowienie', i z waciwoci miecza dzienna gwiazda.
Ponadto amulet mocy rwnie jest mile widziany. Tu po wejciu, pojawiaj si lojalni
paladyni Zakonu, gotowi przela krew za suszn spraw. Kierujemy si na pnoc,
oczyszczajc z ich pomoc plugawe hale krypt. Pamitajmy o odwiedzinach w
grobowcach wampirw; naley kadego zgadzonego potwora dobi kokiem (9000
punktw dowiadczenia). Nieopodal krwawej sadzawki walk rozpocz Drizzt ze
swoj druyn. Wlewamy wit wod elfw do zbiornika, oczyszczajc go
ostatecznie. Na tym etapie mamy do pomocy dzielnego Eryka i Drizzta. W wielkiej
sali pojawiaj si otrzykowie Mistrza Cieni; jeden z nich pozostanie by
dokoczy finaln walk z wampirzyc. Po pokonaniu ostatnich wampirw i dobiciu
wielkiej trjki z grobowcw, zejcie do krypty Bodhi stoi przed nami otworem.

Oto wesoa
druyna, ktrej niestraszne adne wampiry.

1 -
Bodhi.
2 -
Gobowiec Bodhi.
Teraz naley
wtargn do plugawego przybytku wampirzycy i roznie w py wszystko i
wszystkich. Z pomoc naszych dzielnych wojownikw, nie bdzie to problem. Za
zabicie Bodhi otrzymujemy 91000 punktw dowiadczenia; za ostateczne zadanie jej
mierci (tj. przebicie kokiem podczas wycofania si do grobowca) kady czonek
druyny otrzymuje 51000 punktw dowiadczenia,
podrzynacz+4 i Rhynn Lanthorn.