New Page 1
Suldenesselar
-
Elhan.
-
Dom Rogu.
-
witynia Rillifanne'a
-
Dom kapana.
- Dom Talizmanu.
- Dom Ksiyca.
- Dom Harfiarza.
- Dom Demin.
- Polana za miastem.
- Wejcie do paacu.
Zadania :
Dostaj si do paacu w
Suldenesselarze.
- Ju na wstpie dowiadujemy si, e Irenicus zdoa zaatakowa stare miasto
elfw. Uy przy tym zowrogiej magii iluzji - tylko Ellesime lub Demin mog
zorganizowa rodki ochronne. Musimy je odnale. Najpierw udajemy si do domu
rogu. Niszczymy golemy (bd one tutaj do czstym przeciwnikiem, przydaje si
Crom Faeyer) i zabieramy z szafki na wschodzie pomieszczenie
kamienny rg.
Kolejn wan lokacj jest witynia Rillifanne'a; warto oczyci j ju teraz,
bowiem bdziemy musieli do niej wrci. Mag Suneer wraz ze swoimi poplecznikami
: maharad, elaznym golemem i Glabrezu, jest stosunkowo atwym przeciwnikiem.
Otarz na rodku na razie pozostawiamy pusty. Wychodzimy i kierujemy si do domu
kapana (po schodkach, na pitrze) i zabieramy z jednej z szafek
kamie elfiego
kapana. Na jego
odwrocie znajduje si pewna wskazwka, ktra przyda si w pooonym poniej Domu
Talizmanu. Udajemy si tam i podchodzimy do magicznego pudeeczka. Wciskamy
kolejno runy oznaczone cyferkami : 4, 1, 3, 2. Szkatuka otwiera si, a my
zabieramy
Talizman Rillifane'a.
Dom Ksiyca to kolejna lokacja do ktrej musimy zawita. Jestemy wiadkami
heroicznej walki, ktra koczy si mierci obu stron. Zabieramy z ciaa elfa
Ksiycowe Ostrze. W
szafce nieopodal znajduj si rwnie ciekawe
elfie buty.
Nastpnie zabieramy
kamienn harf,
znajdujc si w zachodniej czci Domu Harfiarza. Uzbrojeni w te wszystkie
wane przedmioty udajemy si do domu Demin. Raamilat, mroczny elf, czeka przed
wejciem. Nie obejdzie si bez walki. Po zamordowaniu czarodzieja wspinamy si
po schodkach do Demin. Ratujemy j przez Rakshasami i nawizujemy dialog; dialog
ktry wyjania niemal wszelkie zawioci genialnie skonstruowanej fabuy gry.
Okazuje si, e musimy dosta si do paacu, w ktrym znajduje si Irenicus i
Ellesime. Drzewo ycia, prastara struktura miasta elfw jest zagroone przez
Wygnaca (Irenicusa). Na domiar zego za miastem znajduje si smok i bramy
paacu zostay zapiecztowane przez Irenicusa. Jednak jest wyjcie z tej
sytuacji. Awatar Rollifane'a, wielkiego boga elfw, przybdzie na pomoc elfiemu
miastu i otworzy pieczcie, jeli na otarzu jego wityni spoczn antyczne
artefakty tj. (bdce ju w naszym posiadaniu)
Talizman Rillifane'a, Ksiycowe Ostrze
i strzeony przez smoka
zoty kielich.
Pdzimy wic na polan za miastem, by zgadzi gada i zdoby ostatni potrzebny
nam artefakt. Za zamordowanie bestii otrzymujemy 52000 punktw dowiadczenia,
oraz wspomniany wczeniej
zoty kielich
i rewelacyjn
kolczug pieniarza klingi.
Teraz mamy ju komplet. Biegniemy zatem do oczyszczonej uprzendio wityni
Rillifane'a i umieszczamy wszystkie trzy przedmioty na otarzu. Awatar, pan
Lici, pojawia si, a kady czonek druyny za wykonanie zadania otrzymuje 65000
punktw dowiadczenia, zdobywamy rwnie
kostur lasw+4.
Piecz zamykajca paac jest zamana, miasto oczyszczone przez duchy lasu, a my
musimy uwolni znajdujc si w paacu Ellesime. Udajemy si tam i zabijamy
Balora (26000 punktw dowiadczenia). Paac stoi przed nami otworem.
Dostaj si do paacu w
Suldenesselarze II
- Klikamy u podstawy drzewa, zdobywamy dziki temu
orzechy z drzewa ycia
(dojrzae s razem - 4). Przechodzimy dalej. Obok wodospadu stoj dwie statuy.
Dziki zdobytym wczeniej przedmiotom :
kamienny rg, kamienna harfa,
uzupeniamy posgi (tradycyjnie
klikajc na nie). Woda znika, a przejcie do Drzewa ycia stoi otworem.
Schodzimy po schodach, uprzednio odbywajc wzruszajc rozmow z czonkami swej
druyny.
-
Pasoyt.
-
Pasoyt.
-
Pasoyt.
-
Irenicus i Ellesime.
Zadania :
Dostaj si do paacu w
Suldenesselarze III
- Duch Ellesime objawia si nam zaraz po wejciu. Dowiadujemy si, e jedynym
sposobem na dobranie si do Irenicusa jest zgadzenie pasoytw na Drzewie
ycia. Wtedy to chronica go magia zniknie. Aby dosta si do tych stworze
potrzebne s nam
orzechy z Drzewa ycia,
z nich to bowiem wyrosn gazie-cieki do tych potworw. Udajemy si do
kadego z pasoytw i zabijamy je (uprzednio pokonujc stranikw-ywioakw).
Po wykonaniu tego zadania stajemy twarz w twarz z Irenicusem! Pokonujemy go i
ldujemy... w Piekle!