Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Ust'Natha


- Aboleth.
- Dom Quile.
- Visaj.
- Wiea Deirexa.
- Taso Kala
- Nowy kult.
- Dom Jae'llat.

Zadania :
Zdoby mzg Quile.
- Po wykonaniu pierwszego zadania dla Matki Przeoonej, zaraz po wejciu do miasta, zaczepia nas pewien duergar. Jest on niewolnikiem, sug, stworzenia, ktre yje tu obok, w ogromnym naczyniu. Poleca nam nawizanie telepatycznej rozmowy ze swoim panem - i to szybko. Wykonujemy wol szarego krasnoluda i przemawiamy do 'soika'. Aboleth, stwr z innych wymiarw, ma dla nas zadanie, ktre MUSIMY wypeni. Czyta on bowiem doskonale w mylach i wie, e jestemy naziemcami. Co wicej - wie, jak przekaza t wiadomo wszystkim drowom w miecie. Musimy ugi si przed szantaem i zrobi to czego od nas wymaga. Aby zrozumie bardziej to miejsce, Aboleth potrzebuje dotrze do umysu Quile, wysokiej kapanki. da, abymy mu t spraw uatwili i donieli mu jej mzg. Udajemy si wic do domu kapanki; wchodzimy po schodach do pomieszczenia i staczamy bj. Pokonujemy kapank i jej hord uczniw; zabieramy zdobycz i zanosimy j Abolethowi. W nagrod dostajemy 10000 punktw dowiadczenia oraz zachowanie tajemnicy.

Intryga z Jarlaxlem.
- Gdy najwysza Matka Przeoona, pragnie nas zobaczy i skoni nas do wykonania ostatniego zadania, w miejscu oznaczonym na mapie numerem 3, pojawi si mag Visaj. Oferuje nam magiczn lin, ktra pozwoli nam wtargn do domu legendarnego lisza-zaoyciela Ust'Natha, Deirexa,  i zagarn jego potne, magiczne przedmioty. Visaj opowiada nam interesujc histori - pacimy 1000 sztuk zota i podejmujemy kolejne wyzwanie. Magiczna lina usuwa blokady przy wejciu do lokum potwora. Wchodzimy, jednak lisz jest szybszy i rzuca na nas czar. Otwieramy oczy i okazuje si, i stoi przed nami sam Jarlaxl! Niedugo potem pojawia si Visaj - okazuje si, e zostalimy tutaj cignici, do sfery kieszonkowej Jarlaxla, ktry musi upewni si, e chcemy zmierzy si z potnym liszem. Wyznacza nam zadanie; musimy zdoby klejnoty, w ktrych uwizione s dusze jego ludzi, a ktre s w posiadaniu Deirexa, lisza. Nagrod za wykonane zadanie ma by nie wyjawienie naszej prawdziwej tosamoci, spldrowanie domu lisza, jak i zdobycie klejnotu straniczego, ktry pozwoli nam zupi dom Jae'llat. Ldujemy przed wejciem do wiey - wypadaoby wzi si do pracy. Zaatwiamy naszego nieumarego koleg i zabieramy zb lisza, ktra posuy nam jako klucz do drzwi w twierdzy, i kamie straniczy domu Jae'llat, ktry otworzy  przed nami zaczarowane przejcie do ich woci. W pomieszczeniu na wschodzie, w jednej z szafek, odnajdujemy kamienie lisza Deirexa - ten fakt sprawi, e przeniesiemy si do Jarlaxla. Okazuje si, i zostalimy bezczelnie wykorzystani, wpltani w wojn midzy Domami!  Moemy puci to pazem,  lub ukara sprytn park. Preferowana jest ta druga opcja, poniewa Jarlaxl chce odebra nam magiczn lin, i gdy wypuci nas przed wie, nie bdziemy mieli dostpu do jej pitra, w ktrym skrywane s ogromne skarby tj. : kusza nieszczcia, piercie niezdarnoci, wcznia+3. Nastpnie, wyposaeni w  kamie straniczy domu Jae'llat, moemy uda si na radosn rze wszystkich mieszkacw domu i zagarnicie jego bogactw.

Znajd wyznawcw Ghaunaduara.
- Tu przed bractwem wojowniczek, pojawia si (po podjciu si ostatniego zadania dla Matki Przeoonej) Taso Kala, ktra oznajmia nam, i musimy zniszczy nowy obiekt kultu w Ust'Natha. Udajemy si wic w miejsce, gdzie nowy kult ma swoj siedzib i wyrzynamy wszystko w pie. Wracamy do naszej zleceniodawczyni i powiadamiamy o wypenieniu zadania.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.043 sek