Baldur's Gate 2 >> Przeciwnicy >> Strzeżony budynek

| | A A


Autor: Nivo
Data dodania: 2007-07-26 23:56:11
Wyświetlenia: 2920

Strzeżony budynek

Zapewne wielu nierozważnych poszukiwaczy przygód wtargnęło do tego bogatego domostwa, nie zważając na czające się w nim niebezpieczeństwa. Znajdującą się we wschodniej części Dzielnicy Świątynnej budowla, zamieszkana jest tymczasowo przez bardzo ciekawą grupę awanturników. Warto ich sprawdzić, prawda? Już na wstępie wita nas przemiła dwójka tymczasowych lokatorów. Sion i Ketta nie życzą sobie gości - nasz instynkt poszukiwacza przygód mówi nam jednak, że niewskazanym jest odwrót. Bez względu na nasze poczynania, parka zniknie, zostawiając nam kilku towarzyszy - glabrezu, ettercapa, ogra berseskera, nishruu i ifryta. Rozprawiamy się prędko z gromadką i wspinamy się po schodach. To właśnie na piętrze rozegra się właściwa zabawa. Tam właśnie czeka na nas wspomniana wcześniej drużyna.

Proces ich unicestwienia winniśmy rozłożyć na kilka etapów :
1. Zanim wejdziemy na piętro, rzucamy na naszego złodzieja przyspieszenie ruchów i niewidzialność (nie ma znaczenia jaką - może to być czar, lub ukrycie się w cieniu). Tak przygotowani, dostajemy się na górę i jak najprędzej po załadowaniu się lokalizacji, naciskamy spację. Również możliwie jak najszybciej, podbiegamy naszym łotrem na tyły Sion'a, maga i atakujemy. Spięciokrotnione obrażenia na pewno rozerwą go na strzępy i na zawsze unieszkodliwią - mógłby bowiem nieźle narozrabiać i przerzedzić nasze szeregi.
2. Kolejny krok to chwilowy odwrót - wracamy tam, skąd przybyliśmy. W pościg za nami powinna ruszyć część drużyny. Podkreślam : tylko część. Zazwyczaj są to dwa silniejsze odpowiedniki minotaurów : Maferan i Olaf Rassmusen (nie jest to żadna zasada). Załatwiamy naszych kolegów i po ewentualnym odpoczynku, wracamy na górę.
3. Teraz priorytetem jest rzucenie "Prawdziwego widzenia". Powód jest oczywisty - wrogi złodziej (nasza znajoma Ketta) jest całkiem niezły w sztyletowaniu. Pamiętajmy również o innym, bardzo ważnym przeciwniku - Koshim, który dzierży najpotężniejszą katanę w Fearunie. Na jego nieszczęście jest bardzo podatny na dominację umysłową i inne zaklęcia wpływające na umysł. Z jego pomocą (lub nie) dokańczamy dzieła zniszczenia i zbieramy fanty - część z nich opisana jest w dziale 'artefakty'.

I tym sposobem pozbywamy się kolejnych, uciążliwych wrogów. Dostajemy dużo punktów doświadczenia i dużo pieniędzy za sprzedane przedmioty.

Lubię to
 Lubi to 0 osób
 Kliknij, by dołączyć


Dodaj komentarz, użytkowniku niezarejestrowany

Imię:
Mail:

Stolica Polski:



Twój komentarz został dodany!

Kliknij, aby odświeżyć stronę.




Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.026 sek