Zapewne wielu nierozważnych poszukiwaczy przygód wtargnęło do tego bogatego
domostwa, nie zważając na czające się w nim niebezpieczeństwa. Znajdującą się we
wschodniej części Dzielnicy Świątynnej budowla, zamieszkana jest tymczasowo
przez bardzo ciekawą grupę awanturników. Warto ich sprawdzić, prawda?
Już na wstępie wita nas przemiła dwójka tymczasowych lokatorów. Sion i
Ketta nie życzą sobie gości - nasz instynkt poszukiwacza przygód mówi nam
jednak, że niewskazanym jest odwrót. Bez względu na nasze poczynania, parka
zniknie, zostawiając nam kilku towarzyszy - glabrezu, ettercapa, ogra berseskera,
nishruu i ifryta. Rozprawiamy się prędko z gromadką i wspinamy się po schodach.
To właśnie na piętrze rozegra się właściwa zabawa.
Tam właśnie czeka na nas wspomniana wcześniej drużyna.

Proces ich
unicestwienia winniśmy rozłożyć na kilka etapów :
1.
Zanim wejdziemy na piętro, rzucamy na naszego złodzieja przyspieszenie ruchów i
niewidzialność (nie ma znaczenia jaką - może to być czar, lub ukrycie się w
cieniu). Tak przygotowani, dostajemy się na górę i jak najprędzej po załadowaniu
się lokalizacji, naciskamy spację. Również możliwie jak najszybciej, podbiegamy
naszym łotrem na tyły Sion'a, maga i atakujemy. Spięciokrotnione obrażenia na
pewno rozerwą go na strzępy i na zawsze unieszkodliwią - mógłby bowiem nieźle
narozrabiać i przerzedzić nasze szeregi.
2. Kolejny krok to chwilowy odwrót - wracamy tam, skąd przybyliśmy. W pościg za
nami powinna ruszyć część drużyny. Podkreślam : tylko część. Zazwyczaj są to dwa
silniejsze odpowiedniki minotaurów : Maferan i Olaf Rassmusen (nie jest to żadna
zasada). Załatwiamy
naszych kolegów i po ewentualnym odpoczynku, wracamy na górę.
3.
Teraz priorytetem jest rzucenie "Prawdziwego widzenia".
Powód jest oczywisty - wrogi złodziej (nasza znajoma Ketta) jest całkiem niezły
w sztyletowaniu. Pamiętajmy również o innym, bardzo ważnym przeciwniku - Koshim,
który dzierży najpotężniejszą katanę w Fearunie. Na jego nieszczęście jest
bardzo podatny na dominację umysłową i inne zaklęcia wpływające na umysł. Z jego
pomocą (lub nie) dokańczamy dzieła zniszczenia i zbieramy fanty - część z nich
opisana jest w dziale 'artefakty'.
I tym sposobem pozbywamy się
kolejnych, uciążliwych wrogów. Dostajemy dużo punktów doświadczenia i dużo
pieniędzy za sprzedane przedmioty.