Tron Bhaala >> Artefakty

| | A A


Dwa krytyki

Ulepszony paszcz ochrony +2

Ulepszony paszcz ochrony +2
Niezwyke waciwoci tego obdarzonego niezwykle potnymi zaklciami paszcza wiadcz o tym, e ochrona ciaa moe przybiera rne formy - midzy innymi krycie si przed wzrokiem wroga i ucieczk.

PARAMETRY:
Raz dziennie mona rzuca Ulepszone przypieszenie ruchw
Raz dziennie mona rzuca Ulepszon niewidzialno

Klasa Pancerza: +2
Rzuty obronne: +2
Waga: 3
 

Skadniki :

Paszcz Ochrony +2 : 'Tarcza Ducha'

Powiadaj, i w paszczu tym skupia si duchowa energia chronica noszc go osob. Nieustannie powracaj plotki goszce, e w szacie tej uwiziony jest wampir, nie mona jednak tego udowodni nie niszczc przedmiotu.

PARAMETRY:

Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza
+2 do rzutw obronnych
Waga: 3
Lokalizacja : 
Skrzynia widma maga; W Miecie Grot, strzeona przez chochliki.

 

Ulepszone przyspieszenie ruchw

Ulepszone przyspieszenie ruchw (Przemiany)
Poziom: 6
Zasig: pole widzenia
Czas dziaania: 3 rundy + 1 runda/poziom
Czas rzucenia: 3
Obszar dziaania: 1 istota
Rzut obronny: brak

Poddana dziaaniu tego czaru istota ma porusza si dwukrotnie szybciej i ma podwojone ataki. Ponadto uzyskuje premi -2 do inicjatywy. Na przykad istota z szybkoci 6, atakujca raz na rund, po przyspieszeniu bdzie si poruszaa z szybkoci 12 i atakowaa dwa razy. Czar ten nie skraca ani przyspiesza czasu rzucania czarw.
Pomidzy tym czarem, a jego trzeciopoziomow wersj istniej trzy zasadnicze rnice. Po pierwsze, gdy minie jego dziaanie, istoty, ktre byy mu poddane nie s zmczone. Po drugie, czar ten dziaa tylko na jedn istot. I po trzecie, czar ten naprawd podwaja ilo atakw przyspieszonej istoty. Naley pamita, e zaklcie to przerywa take dziaanie Spowolnienia Ruchw. Czaru nie mona wzmocni rzucajc go ponownie na osob ju podlegajc jego dziaaniu. Nie mona te rzuca dodatkowych czarw o podobnym efekcie. Zaklcie utrzymuje si do chwili a upynie jego czas dziaania, lub zostanie rozproszone.

 

Lokalizacja : 
Mnstwo lokacji w caej grze.

 

Niewidzialno

Niewidzialno (Iluzje/Urojenia)
Poziom: 2
Zasig: dotyk
Czas dziaania: specjalny
Czas rzucania: 2
Obszar dziaania: dotknita istota
Rzut obronny: brak

To zaklcie powoduje, i dotknita przez maga istota znika i staje si niewykrywalna przy pomocy normalnego wzroku, a nawet infrawizji. Oczywicie dotknita istota nie zostaje magicznie uciszona, wic istniej inne sposoby jej wykrycia. Nawet przyjaciele nie mog widzie ani jej, ani jej ekwipunku, chyba e w sposb "naturalny" widz rzeczy niewidzialne lub te uywaj odpowiedniej magii. Przedmioty odoone lub upuszczone przez znajdujc si pod wpywem tego czaru istot staj si z powrotem widzialne, za podniesione - znikaj, pod warunkiem jednak, e zostan schowane pod ubraniem niewidzialnego lub w inny sposb ukryte. Zaklcia dziaa do czasu, a zostanie magicznie przerwane lub rozproszone; dopki mag lub istota objta tym czarem sobie tego ycz lub a istota nim objta wykona jakikolwiek atak. Jeli nic takiego si nie zdarzy, czar samoistnie przestaje dziaa po upywie 24 godzin. Tak wic niewidzialna istota moe normalnie otwiera drzwi, rozmawia, je, wchodzi na schody itd., jeli jednak zaatakuje kogo- lub cokolwiek, natychmiast staje si widzialna, chocia dziki temu czarowi bdzie atakowaa jako pierwsza.

 

Lokalizacja : 
Mnstwo lokacji w caej grze.

 


20000 sztuk zota.




Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.049 sek