Tron Bhaala >> Solucja

| | A A


New Page 1

Saradush


- Pocztek.
- Kwatera Gwna Stray Miejskiej.
- Dom Santele.
- Zagubione elfy.
- Dom Kisera.
- Squip.
- Kuflowe Drzewo.
- witynia Waukeen.
- Wizienie.
- Koszary.
- Archiwum Wiedzy Tajemnej.
-
Tazit i jego ojciec.
- Errard.

Zadania :
Ukady z Gromnirem.
- Trafiasz do Saradush, ktre jest oblone przez armie zowrogiego Yaga-Shury. NA samym pocztku jestemy wiadkami tego jak brutalni s onierze, bronicy miasta. Po ich pokonaniu i rozmowie z Melissan dowiemy si, e ich dowdc jest genera Gromnir Il-Khan. Tak wic mamy ju cel w podry. Trzeba ostudzi zapa twojego brata. Znajdziemy go w zamku. Mona dosta si tam na dwa sposoby - kanaami lub wizieniem.

Tazit.
- May chopiec prosi ci o wskrzeszenie swojego ojca. Otrzymasz za to 1000 PD i 1 pkt. reputacji.

Zdrada u bram.
- Caa historia zaczyna si w Kwaterze Gwnej Stray Miejskiej. Jestemy tutaj wiadkiem pojmania Mateo. Rozmawiamy z kapitanem stray i oskaronym o zdrad Mateo. Rozpoczyna si nasze zadanie, w ktrym mamy dowie, e jest on niewinny. Wizie sugeruje, abymy udali si do domu Mirnelle Santele, ktra jest wiadkiem domniemanej zdrady. W jej domu dowiadujemy si, e zostaa zmuszona do zoenia takich, a nie innych zezna przez Kisera, ktrzy przetrzymuje jej syna. Udajemy si wic do domu Kisera. Stwierdzi on, e jeeli wyjawimy jego sekret, zabije Ardica - syna Mirnelle. Pomoc w odbiciu zakadnika otrzymamy u Errarda. Uyje on magii, aby wyjawi miejsce, w ktrym Ardic jest przetrzymywany. Idziemy do piwnicy domu Kisera. Zabijamy wszystkich. Wrd upw znajdziemy
Figurk Shakti, krtki miecz +3. W jednej z szafek znajdziemy Rud Gwiezdnego Metalu. Po przeszukaniu piwnicy i uwolnienu Ardica (7000 PD) wracamy do Mirnelle i otrzymujemy kolejne 5000 PD oraz 2000 sztuk zota.

Zagubione Elfy.
- W miejscu oznaczonym na mapie znajdziemy grupk elfw osaczonych przez onierzy Gromnira. Kiedy przepdzisz lub zabijesz stranikw id do wityni Waukeen. Przed wejciem znajduje si grupa krasnoludw i ludzi, ktrzy chc ze sob wczy. Jeeli postraszysz ich swoimi mocami dziecka Bhaala, rozejd si. W rodku porozmawiaj z Farielle, od ktrej take otrzymasz klucz do wizienia, a take schronienie dla elfw.

Zaginiona ksiga azarza.
- W Archiwum Wiedzy Tajemnej spotkamy azarza. Twierdzi on, e nie moe prowadzi sklepu bez swojej ksigi. Prosi o pomoc w jej odnalezieniu. Jeli si zgodzisz, id do Squipa i wypytaj go o ksig. Squip sypnie Hectana w Kuflowym Drzewie. Winowajca nie odda ksigi, jeeli azarz nie da mu zwoju teleportacji. Poredniczymy w wymianie i w ten sposb azarz otrzymuje ksig i nw prowadzi swj sklep.

Viekang.
- W karczmie spotkamy take Viekanga. By on w stanie teleportowa si pod wpywem strachu, jednak teraz nie wie jak tego dokona i jest uwiziony w Saradush. Moemy pomc mu, rzucajc na niego Groz.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.066 sek