New Page 1
Saradush

- Pocztek.
- Kwatera Gwna Stray Miejskiej.
- Dom Santele.
- Zagubione elfy.
- Dom Kisera.
- Squip.
- Kuflowe Drzewo.
- witynia Waukeen.
- Wizienie.
- Koszary.
- Archiwum Wiedzy Tajemnej.
- Tazit i jego
ojciec.
- Errard.
Zadania :
Ukady z Gromnirem.
- Trafiasz do Saradush, ktre jest oblone przez armie zowrogiego Yaga-Shury.
NA samym pocztku jestemy wiadkami tego jak brutalni s onierze, bronicy
miasta. Po ich pokonaniu i rozmowie z Melissan dowiemy si, e ich dowdc jest
genera Gromnir Il-Khan. Tak wic mamy ju cel w podry. Trzeba ostudzi zapa
twojego brata. Znajdziemy go w zamku. Mona dosta si tam na dwa sposoby -
kanaami lub wizieniem.
Tazit.
-
May chopiec prosi ci o wskrzeszenie swojego ojca. Otrzymasz za to 1000 PD i 1
pkt. reputacji.
Zdrada u
bram.
- Caa historia zaczyna si w Kwaterze Gwnej Stray Miejskiej.
Jestemy tutaj wiadkiem pojmania Mateo. Rozmawiamy z kapitanem stray i
oskaronym o zdrad Mateo. Rozpoczyna si nasze zadanie, w ktrym mamy dowie,
e jest on niewinny. Wizie sugeruje, abymy udali si do domu Mirnelle Santele,
ktra jest wiadkiem domniemanej zdrady. W jej domu dowiadujemy si, e zostaa
zmuszona do zoenia takich, a nie innych zezna przez Kisera, ktrzy
przetrzymuje jej syna. Udajemy si wic do domu Kisera. Stwierdzi on, e jeeli
wyjawimy jego sekret, zabije Ardica - syna Mirnelle. Pomoc w odbiciu zakadnika
otrzymamy u Errarda. Uyje on magii, aby wyjawi miejsce, w ktrym Ardic jest
przetrzymywany. Idziemy do piwnicy domu Kisera. Zabijamy wszystkich. Wrd upw
znajdziemy Figurk Shakti,
krtki miecz +3. W
jednej z szafek znajdziemy
Rud Gwiezdnego Metalu.
Po przeszukaniu piwnicy i uwolnienu Ardica (7000 PD) wracamy do Mirnelle i
otrzymujemy kolejne 5000 PD oraz
2000 sztuk zota.
Zagubione
Elfy.
- W miejscu oznaczonym na mapie znajdziemy grupk elfw osaczonych
przez onierzy Gromnira. Kiedy przepdzisz lub zabijesz stranikw id do
wityni Waukeen. Przed wejciem znajduje si grupa krasnoludw i ludzi, ktrzy
chc ze sob wczy. Jeeli postraszysz ich swoimi mocami dziecka Bhaala,
rozejd si. W rodku porozmawiaj z Farielle, od ktrej take otrzymasz klucz do
wizienia, a take schronienie dla elfw.
Zaginiona
ksiga azarza.
- W Archiwum Wiedzy Tajemnej spotkamy azarza. Twierdzi
on, e nie moe prowadzi sklepu bez swojej ksigi. Prosi o pomoc w jej
odnalezieniu. Jeli si zgodzisz, id do Squipa i wypytaj go o ksig. Squip
sypnie Hectana w Kuflowym Drzewie. Winowajca nie odda ksigi, jeeli azarz nie
da mu zwoju teleportacji. Poredniczymy w wymianie i w ten sposb azarz
otrzymuje ksig i nw prowadzi swj sklep.
Viekang.
-
W karczmie spotkamy take Viekanga. By on w stanie teleportowa si pod wpywem
strachu, jednak teraz nie wie jak tego dokona i jest uwiziony w Saradush.
Moemy pomc mu, rzucajc na niego Groz.