New Page 1
Gbia Dorna

Znajdujesz si przed
wejciem do starej krasnoludzkiej twierdzy. Zanim do niej wejdziesz, musisz
upora si z band neo-orogw, ktre pilnuj wejcia.

- Wyjcie.
- Na drugi poziom.
- Wiea Bandotha.
- Jaskinia Ettinw.
Zmierzysz si
tutaj z dwoma rodzajami przeciwnikw. Pierwszy to niebieskie mykonidy, a drugi
to ettiny - dwugowe olbrzymy.
Zadania :
Badania Bandotha.
-
W wiey spotkasz pewnego maga. Delikatnie wypytaj go o jego badania, a zleci
ci may quest. W jaskini ettinw znajdziesz pozostaoci ucznia Bandotha, z
ktrych musisz zabra potrzebne mu w badaniach rzeczy. Uwaaj, bo aby dosta si
do jaskini, bdziesz musia przedrze si przez zastpy ettinw, ktre cho s
naprawd due nie stanowi wielkiego wyzwania (w porwnaniu z olbrzymami, z
ktrymi bdziesz walczy pniej). Id do wyjcia.

- Wyjcie.
- Do tuneli.
- Sekretne drzwi.
Zaczynasz od
bardzo wymagajcej walki. Na mocie zostaniesz zaatakowany przez neo-orogi i
droww. Najgorsi s magowie, ktrzy stoj na pkach, do ktrych nie masz na
pocztku jak si dosta. Wprost nieoceniony jest tutaj Plugawy Uwid Abi-Dalzima,
ktry jednak dostpny jest jedynie dla wysokopoziomowych magw. W ostatecznoci
Ognista Kula take moe pomc. Kluczem jest jak najszybsze zejcie z mostu, bo
na nim przeciwnicy maj ci jak na tacy. W caej lokacji bdziesz musia uera
si z drowami, ale jednak tylko pierwsza walka moe naprawd napsu krwi. Udaj
si najpierw do tuneli.
Tajne
przejcie.
-
Gdy bdziesz ju w posiadaniu odznaki Krilaga, id do miejsca zaznaczonego
na mapie jako '3'. Przyjrzyj si dokadnie trzem wzorom na stole. Wejd w drzwi.
Znajdziesz si w okrgej komnacie. Musisz aktywowa dokadnie takie symbole,
jakie widniay na stole w poprzedniej lokacji. Gdy tego dokonasz, wr do pokoju
ze stoem i pocignij za dwigni-mot przy jednym z posgw. W ukrytej komnacie
otworzy si przejcie do kolejnego poziomu Gbi.

- Wyjcie.
- Saablic Tan.
- Krilag.
Odznaka
Krilaga.
-
W tunelach spotkasz Saablica Tana pod postaci umbrowego kolosa. Poprosi ci
on o wyeliminowanie dowdcy neo-orogw. Udaj si do jego obozu i zabij Krilaga.
Nie zapomnij zabra jego odznaki. Gdy wrcisz do Saablika, mag podpowie ci, e
potrzebowa bdziesz jeszcze piciu kolejnych odznak, na ktre trafisz w
kolejnych etapach podry. Wr do poprzedniej lokacji, a tam podejd do
wielkiego stou obok tajemnego przejcia zaznaczonego na mapie.

- Wyjcie.
- Do grobowca.
- Norlinor.
- Piec.
Zabi
Terikana.
-
Duch Norlinora poprosi ci o zabicie lisza Terikana. Aby tego dokona,
musisz go pokona, nastpnie przej do hallu bohaterw i zabra kamie z jego
dusz, a nastpnie znie go do grobowca Jamotha. GDy tego dokonasz, kunia znw
bdzie pracowa, a za maymi drzwiczkami w piecu znajdziesz klucz do wyjcia z
Gbi Dorna.

- Terikan.
- Do Hallu Bohaterw.
Zabi
Terikana.
-
Walczy tu bdziesz z hordami nieumarych, ktrych przywoa lisz.
Odpdzanie moe bardzo pomc. Gdy dostaniesz si ju do samego Terikana, skup
ca swoj si uderzeniow wanie na nim. Im szybciej zginie, tym szybciej
pozbdziesz si wszystkich zombich i szkieletw. Ma mao punktw ycia, wic w
walce w zwarciu dugo nie pocignie. Gdy padnie, jak najszybciej udaj si do
Hallu Bohaterw.

- Wejcie.
- Wyjcie.
- Dusza Terikana.
- Grobowiec Jamotha.
- Grobowiec Evayne.
Zabi
Terikana.
-
Ruszaj czym prdzej po dusz lisza. Gdy j zdobdziesz, Terikan moe ju si
odrodzi, wic bdziesz musia uziemi go po raz drugi. Gdy tylko wejdziesz z
klejnotem z jego dusz do grobowca Jamotha, Terikan zginie ju na zawsze. Udaj
si do Norliora.
Dziennik
Evayne.
-
W wielu grobowcach znajdziesz ciekawe przedmioty. W Grobowcu Evayne
znajdziesz dziennik. Bya ona crk Larrela. Zanie go elfiemu liszowi, a
otrzymasz troch PD.
Lodowiec Zb
Wielkiego Gada.
-
Na kocu Hallu znajdziesz drzwi pilnowane przez dwa potne szkielety.
Wykocz stranikw i udaj si do kolejnej lokacji.