Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Odcita Do


Witamy w Odcitej Doni Seldarine, starej, opuszczonej i zniszczonej twierdzy elfw. Spotkasz tutaj przernych przeciwnikw. Lokacja jest duga i mczca, ale czego si nie robi dla magicznych artefaktw i punktw dowiadczenia?.


- Wejcie.
- Schody na gr.
- Czci maszyny.

Na najniszym pitrze twierdzy mierzy si bdziesz z cienistymi goblinami i orkami. O ile normalne orki i gobliny to zwyke miso armatnie to te okazy s naprawd twarde i zawzite. Staraj si dokadnie przeszukiwa pomieszczenia, bo znajdziesz tu kilka interesujcych przedmiotw, a miejsca ich skadowania czsto atwo przeoczy. Z pewnoci zauwaysz take, e poziom ten mona podzieli na dwie czci. Druga znajduje si za wielk wyrw, ktrej nie ma jak omin. Trafisz tu pniej, a walczy bdziesz ze szkieletami i widmami. Nieumrali s bardzo cikimi przeciwnikami, o ile grasz now druyn. Na mapie zaznaczyem lokalizacj czci machinerii, ktr musisz naprawi, aby porozmawia z Laraelem..


- Wejcie.
- Schody na gr.

Tutaj take poziom dzieli si na dwie czci rozdzielone wyrw. Wyczy dokadnie powk, na ktrej si znajdujesz z wszelkiego rodzaju przeciwnikw i przeszukaj pomieszczenia. Na drug stron dosta si moesz jedynie wind z trzeciego pitra. Nie odnajdziesz tam nic wartego wzmianki oprcz schodw na oddzielon cz pierwszego pitra.


- Wejcie.
- Schody na gr.
-
Winda.

Wyczy najpierw okolice wielkiego 'pnia', z ktrego wyszede. Roi si tutaj od ucznikw, ktrzy pniej mog si okaza naprawd upierdliwi. W wielu miejscach moesz wykorzysta zodzieja do uatwienia sobie walk. Wystarczy skry si w cieniu, wej do pokoju penego przeciwnikw, zaatakowa jakiego od tyu i uciec. Gupie stwory zaczn goni zodzieja i tym samym wpadn w zasadzk zastawion przez reszt twojej druyny. Proste prawda? Jeden z orkw bdzie mia naprawd ciekawy cep bojowy, ktry pniej okae si nieoceniony. Ruszaj w kierunku windy i zejd na sam d, zabierz cz i wracaj na gr, a pniej schodami na czwarte pitro.


- Wejcie.
- Do wiey Labelasa.
-
Do wiey Solonara.
- Do wiey Sheverasha.
- Do wiey Corellona.

Na tym pitrze nic ci nie grozi. Znajdziesz tutaj duchy zmaryh elfw, a wrd nich sklepikarza i ma dziewczynk, u ktrej moemy przenocowa. Pitro to moesz wykorzysta jako miejsce odpoczynku pomidzy odwiedzaniem kolejnych wie. Zacznijmy od wiey Solonara.

Wiea Solonara


Na jej pierwszym pitrze spotkasz kapank, ktra poprosi ci o dwie rzeczy. wicon wod oraz zabicie kapanw, ktrzy nawiedzaj wysze poziomy wiey. Wejd schodami na gr.


W tym pomieszczeniu czeka ci walka z kapanami. Zabij najpierw ich i dopiero wtedy zabierz si za akolitw.


Kolejna walka. Taktyka taka sama, jednak nie zapomnij przeszuka skrzy. W jednej z nich znajdziesz cz do astrolabium.


Ten poziom dzieli si na kilka pokojw. W kadym czekaj na ciebie przeciwnicy. Pozabijaj ich, przeszukaj pomieszczenia (znajdziesz wicon wod) i wracaj na d. Wejd do wiey Corellona.

Wiea Corellona


Za zamknitymi drzwiami znajduje si grupa wojownikw i magw, ktra zaatakuje ci byskawicznie. Postaraj si wyeliminowa jak najszybciej magw, a dopiero pniej zaj si wojakami.


To samo co na poprzednim pitrze z tym wyjtkiem, e tutaj znajdziesz take cz astrolabium.


Kwatery oficerskie. Zabijaj widmowe elfy i przeszukuj ich rzeczy, aczkolwiek nic ciekawego raczej tutaj nie znajdziesz.


Na ostatnim pitrze spotkasz elfa, ktry poprosi ci o pomoc w przywracaniu utraconej wietnoi Twierdzy. Potrzebuje do tego czterech rzeczy. Wody (jaskinie na Lodowcu), wiewirek i ptakw (do kupienia u Nyma w Niszej Gbi Dorna) oraz nasion (laboratorium w Niszej Gbi Dorna). Udaj si do wiey Sheverasha, bo na razie nie moesz w niczym tutaj pomc.

Wiea Shaverasha


Na pierwszym pitrze wiey Sheverasha spotkasz elfk, ktra poprosi ci o zlikwidowanie jej podopiecznych na wyszych pitrach. Kiedy ju tego dokonasz, bdzie chciaa, eby zabi take j. Przy jej zwokach znajdziesz cz astrolabium.


Tutaj czeka ci walka z elfami. Uwaaj na ucznikw, gdy nie masz jak do z nimi do zwarcia. Musisz szybko i sprawnie wyeliminowa ich z dystansu.


Tutaj ju nie bdziesz mia takich problemw. Zauwa, e oprcz schodw jest tutaj take przejcie na most, ktry jest jedyn drog do wiey Labelasa.


Natomiast na szczycie wiey Sheverasha znajdziesz kilka pajkw i nic ciekawego. O dokadnym przeszukiwaniu pomieszcze nie wspominam, bo to chyba oczywiste.

Wiea Labelasa


Na mocie znw czeka ci walka. Problemem moe okaza si druga linia elfiej obrony, w skad ktrej wchodz magowie. Niech twj druynowy czarodziej udowodni im, e te zna si na swoim fachu.


Na tym poziomie znw czeka ci kilka pokojw do przeszukania. Id schodami na gr.


To jest tutejsza biblioteka. Wypoycz Teori Mythali, ktr oddasz pniej Orrickowi w Kuldahar. Jeli chcesz, moesz wzi te inne ksiki.


Trafiasz do astrolabium. Tutaj rezyduje Larrel. Daj jego towarzyszowi znalezione czci i porozmawiaj z liszem. Kae ci uda si do Gbi Dorna. Skorzystaj take z jego oferty teleportacji - dziki temu byskawicznie znajdziesz si w Kuldahar lub pod krasnoludzk twierdz.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.034 sek