New Page 1
Odcita Do
Witamy w Odcitej Doni
Seldarine, starej, opuszczonej i zniszczonej twierdzy elfw. Spotkasz tutaj
przernych przeciwnikw. Lokacja jest duga i mczca, ale czego si nie robi
dla magicznych artefaktw i punktw dowiadczenia?.
- Wejcie.
- Schody na gr.
- Czci maszyny.
Na najniszym
pitrze twierdzy mierzy si bdziesz z cienistymi goblinami i orkami. O ile
normalne orki i gobliny to zwyke miso armatnie to te okazy s naprawd twarde
i zawzite. Staraj si dokadnie przeszukiwa pomieszczenia, bo znajdziesz tu
kilka interesujcych przedmiotw, a miejsca ich skadowania czsto atwo
przeoczy. Z pewnoci zauwaysz take, e poziom ten mona podzieli na dwie
czci. Druga znajduje si za wielk wyrw, ktrej nie ma jak omin. Trafisz tu
pniej, a walczy bdziesz ze szkieletami i widmami. Nieumrali s bardzo
cikimi przeciwnikami, o ile grasz now druyn. Na mapie zaznaczyem
lokalizacj czci machinerii, ktr musisz naprawi, aby porozmawia z Laraelem..
- Wejcie.
- Schody na gr.
Tutaj take
poziom dzieli si na dwie czci rozdzielone wyrw. Wyczy dokadnie powk,
na ktrej si znajdujesz z wszelkiego rodzaju przeciwnikw i przeszukaj
pomieszczenia. Na drug stron dosta si moesz jedynie wind z trzeciego
pitra. Nie odnajdziesz tam nic wartego wzmianki oprcz schodw na oddzielon
cz pierwszego pitra.
- Wejcie.
- Schody na gr.
- Winda.
Wyczy najpierw
okolice wielkiego 'pnia', z ktrego wyszede. Roi si tutaj od ucznikw,
ktrzy pniej mog si okaza naprawd upierdliwi. W wielu miejscach moesz
wykorzysta zodzieja do uatwienia sobie walk. Wystarczy skry si w cieniu,
wej do pokoju penego przeciwnikw, zaatakowa jakiego od tyu i uciec.
Gupie stwory zaczn goni zodzieja i tym samym wpadn w zasadzk zastawion
przez reszt twojej druyny. Proste prawda? Jeden z orkw bdzie mia naprawd
ciekawy cep bojowy, ktry pniej okae si nieoceniony. Ruszaj w kierunku windy
i zejd na sam d, zabierz cz i wracaj na gr, a pniej schodami na
czwarte pitro.
- Wejcie.
- Do wiey Labelasa.
- Do wiey Solonara.
- Do wiey Sheverasha.
- Do wiey Corellona.
Na tym pitrze
nic ci nie grozi. Znajdziesz tutaj duchy zmaryh elfw, a wrd nich sklepikarza
i ma dziewczynk, u ktrej moemy przenocowa. Pitro to moesz wykorzysta
jako miejsce odpoczynku pomidzy odwiedzaniem kolejnych wie. Zacznijmy od wiey
Solonara.
Wiea
Solonara
Na jej pierwszym
pitrze spotkasz kapank, ktra poprosi ci o dwie rzeczy. wicon wod oraz
zabicie kapanw, ktrzy nawiedzaj wysze poziomy wiey. Wejd schodami na gr.
W tym
pomieszczeniu czeka ci walka z kapanami. Zabij najpierw ich i dopiero wtedy
zabierz si za akolitw.
Kolejna walka.
Taktyka taka sama, jednak nie zapomnij przeszuka skrzy. W jednej z nich
znajdziesz cz do astrolabium.
Ten poziom dzieli si na kilka
pokojw. W kadym czekaj na ciebie przeciwnicy. Pozabijaj ich, przeszukaj
pomieszczenia (znajdziesz wicon wod) i wracaj na d. Wejd do wiey
Corellona.
Wiea
Corellona
Za zamknitymi drzwiami znajduje
si grupa wojownikw i magw, ktra zaatakuje ci byskawicznie. Postaraj si
wyeliminowa jak najszybciej magw, a dopiero pniej zaj si wojakami.
To samo co na poprzednim pitrze z
tym wyjtkiem, e tutaj znajdziesz take cz astrolabium.
Kwatery oficerskie. Zabijaj widmowe
elfy i przeszukuj ich rzeczy, aczkolwiek nic ciekawego raczej tutaj nie
znajdziesz.
Na ostatnim pitrze spotkasz elfa,
ktry poprosi ci o pomoc w przywracaniu utraconej wietnoi Twierdzy.
Potrzebuje do tego czterech rzeczy. Wody (jaskinie na Lodowcu), wiewirek i
ptakw (do kupienia u Nyma w Niszej Gbi Dorna) oraz nasion (laboratorium w
Niszej Gbi Dorna). Udaj si do wiey Sheverasha, bo na razie nie moesz w
niczym tutaj pomc.
Wiea
Shaverasha
Na pierwszym pitrze wiey
Sheverasha spotkasz elfk, ktra poprosi ci o zlikwidowanie jej podopiecznych
na wyszych pitrach. Kiedy ju tego dokonasz, bdzie chciaa, eby zabi take
j. Przy jej zwokach znajdziesz cz astrolabium.
Tutaj czeka ci walka z elfami.
Uwaaj na ucznikw, gdy nie masz jak do z nimi do zwarcia. Musisz szybko i
sprawnie wyeliminowa ich z dystansu.
Tutaj ju nie bdziesz mia takich
problemw. Zauwa, e oprcz schodw jest tutaj take przejcie na most, ktry
jest jedyn drog do wiey Labelasa.
Natomiast na szczycie wiey
Sheverasha znajdziesz kilka pajkw i nic ciekawego. O dokadnym przeszukiwaniu
pomieszcze nie wspominam, bo to chyba oczywiste.
Wiea
Labelasa
Na mocie znw czeka ci walka.
Problemem moe okaza si druga linia elfiej obrony, w skad ktrej wchodz
magowie. Niech twj druynowy czarodziej udowodni im, e te zna si na swoim
fachu.
Na tym poziomie znw czeka ci kilka pokojw do przeszukania. Id schodami na gr.
To jest tutejsza biblioteka.
Wypoycz Teori Mythali, ktr oddasz pniej Orrickowi w Kuldahar. Jeli
chcesz, moesz wzi te inne ksiki.
Trafiasz do astrolabium. Tutaj
rezyduje Larrel. Daj jego towarzyszowi znalezione czci i porozmawiaj z liszem.
Kae ci uda si do Gbi Dorna. Skorzystaj take z jego oferty teleportacji -
dziki temu byskawicznie znajdziesz si w Kuldahar lub pod krasnoludzk
twierdz.