Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Samotna Knieja


- Hailee.
- Emmerich.
- witynia.
- Gwidca Szubienica.
-
Purvis.
- Tybald.
- Baldemar.
- Traperzy.
- Ned.

Trafiasz do Samotniej Kniei, ktra jest jedynym miastem w caym Sercu Zimy. Warto o tym pamita. Po rozmowie z Hjollderem otrzymujesz pierwsze zadanie. Musisz dowiedzie si gdzie ley ob barbarzycw, ale zanim si tym zajmiesz, rozejrzyj si po wiosce i wykonaj kilka pobocznych questw.

- Rodzina Dunnw.
Przy studni spotkasz ma dziewczynk. Hailee, bo tak ma na imi, poprosi ci o pomoc, gdy jej brat wpad do studni. Jako bohater powiniene si tym natychmiast zaj. Moesz ic albo do gospody i porozmawia z jej matk albo uda si do domu Tybalda - jej ojca. Tak czy siak okae si, e maa nie ma brata. Poza tym rodzina Dunnw przeywa, lekko mwic, drobny kryzys. Id do Ambere Dunn w gospodzie. Wyperswaduj jej ch opuszczenia rodziny, a dostaniesz troch dowiadczenia. Nastpnie porozmawiaj z kapanem w wityni. Powie ci o zleceniach, ktre ma dla Tybalda. Powiedz o nich mczynie, a zakoczysz kopoty rodziny Dunnw.

- Sekret Kierana.
Zapytaj Hailee o to co dzieje si w wiosce. Opowie ci o dziwnym lustrze na zapleczu gospody. Przeszukaj pokoje, a odnajdziesz ukryty pokj waciciela Szubienicy. Porozmawiaj z nim, a w ramach wdzicznoci za zatrzymanie tajemnicy dla siebie zaoferuje ci do kupienia kilka naprawd ciekawych przedmiotw i zwojw. W pniejszym etapie rozgrywki przed gospod zostaniesz zaczepiony przez maga. Okazuje si, e poszukuje Kierana. Masz dwa wyjcia. Wyda karczmarza lub nie. W tym pierwszym wypadku Kieran sam rozprawi si z natrtami, a w drugim zrobisz to sam, ale dostaniesz za to mas dowiadczenia i kilka ciekawych artefaktw.

- Obz barbarzycw.
O lokacj obozu zapytaj Roalda. Jest to krasnolu we wntrzu Gwidcej Szubienicy.

- Trials of the Luremaster.
W Gwidcej Szubienicy znajdziesz take Hobarta (o ile zainstalowae bezpatny dodatek TotL), ktry moe przenie ci do twierdzy na pustyni, w ktrej rozgrywa si akcja rozszerzenia.

- Ataki na traperw.
W pniejszych etapach rozgrywki bdziesz dowiadywa si o kolejno dwch atakach na traperw. Dwch z trzech braci zginie. Id do Emmericha i porozmawiaj z nim o tym. Wyjawi, e zosta ugryziony przez wilka. Wychodzi na to, e to on zabija, gdy zosta zaraony likantropi. W wityni lub u Kierana dostaniesz amulet, ktry bdzie zapobiega kolejnym zmianom ksztatu przez Emmericha.

- Jednooki zabjca.
Po wizycie w Obozie barbarzycw id do Baldemara. Powiedz mu o zabjcy nasanym na przywdc Ludzi Pnocy. Mczyzna wyjawi, i nie mia na to adnego wpywu. Namw go na zaprotestowanie przeciwko takim taktykom przed Rad Dziesiciu Miast.

- Lodowa Ra.
W Gwidcej Szybienicy spotkasz Mardaugha. Bard zapiewa ci pie o swojej przeszoci. Nie moe odej z Samotnej Kniei, dopki nie odnajdzie ry zrobionej z lodu. Moesz tak zdoby, jeli poprosisz o to Tierana w tunelach Pospnego Mrozu.

- Prawdziwa tosamo Purvisa.
Po odkryciu prawdziwego oblicza Wylfdena Baldemar i jego ona zostan zamordowani przez Purvisa. Po zbadaniu i opuszczeniu ich domu, zostaniesz przez niego zaatakowany. Musisz go zabi.





Artykuły


Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.106 sek