New Page 1
Samotna Knieja
- Hailee.
- Emmerich.
- witynia.
- Gwidca Szubienica.
- Purvis.
- Tybald.
- Baldemar.
- Traperzy.
- Ned.
Trafiasz do Samotniej Kniei, ktra jest jedynym miastem w
caym Sercu Zimy. Warto o tym pamita. Po rozmowie z Hjollderem otrzymujesz
pierwsze zadanie. Musisz dowiedzie si gdzie ley ob barbarzycw, ale zanim
si tym zajmiesz, rozejrzyj si po wiosce i wykonaj kilka pobocznych questw.
- Rodzina
Dunnw.
Przy studni spotkasz ma dziewczynk. Hailee, bo tak ma na imi, poprosi ci o pomoc, gdy jej brat wpad do studni.
Jako bohater powiniene si tym natychmiast zaj. Moesz ic albo do gospody i porozmawia z jej matk albo uda si
do domu Tybalda - jej ojca. Tak czy siak okae si, e maa nie ma brata. Poza tym rodzina Dunnw przeywa, lekko
mwic, drobny kryzys. Id do Ambere Dunn w gospodzie. Wyperswaduj jej ch opuszczenia rodziny, a dostaniesz troch
dowiadczenia. Nastpnie porozmawiaj z kapanem w wityni. Powie ci o zleceniach, ktre ma dla Tybalda. Powiedz o
nich mczynie, a zakoczysz kopoty rodziny Dunnw.
- Sekret
Kierana.
Zapytaj Hailee o to co dzieje si w wiosce. Opowie ci o dziwnym lustrze na zapleczu gospody. Przeszukaj pokoje, a
odnajdziesz ukryty pokj waciciela Szubienicy. Porozmawiaj z nim, a w ramach wdzicznoci za zatrzymanie tajemnicy
dla siebie zaoferuje ci do kupienia kilka naprawd ciekawych przedmiotw i zwojw. W pniejszym etapie rozgrywki
przed gospod zostaniesz zaczepiony przez maga. Okazuje si, e poszukuje Kierana. Masz dwa wyjcia. Wyda karczmarza
lub nie. W tym pierwszym wypadku Kieran sam rozprawi si z natrtami, a w drugim zrobisz to sam, ale dostaniesz za to
mas dowiadczenia i kilka ciekawych artefaktw.
- Obz
barbarzycw.
O lokacj obozu zapytaj Roalda. Jest to krasnolu we wntrzu
Gwidcej Szubienicy.
- Trials of
the Luremaster.
W Gwidcej Szubienicy znajdziesz take Hobarta (o ile zainstalowae bezpatny dodatek TotL), ktry moe przenie
ci do twierdzy na pustyni, w ktrej rozgrywa si akcja rozszerzenia.
- Ataki na
traperw.
W pniejszych etapach rozgrywki bdziesz dowiadywa si o kolejno dwch atakach na traperw. Dwch z trzech braci
zginie. Id do Emmericha i porozmawiaj z nim o tym. Wyjawi, e zosta ugryziony przez wilka. Wychodzi na to, e to on
zabija, gdy zosta zaraony likantropi. W wityni lub u Kierana dostaniesz amulet, ktry bdzie zapobiega kolejnym
zmianom ksztatu przez Emmericha.
- Jednooki
zabjca.
Po wizycie w Obozie barbarzycw id do Baldemara. Powiedz mu o zabjcy nasanym na przywdc Ludzi Pnocy. Mczyzna
wyjawi, i nie mia na to adnego wpywu. Namw go na zaprotestowanie przeciwko takim taktykom przed Rad Dziesiciu
Miast.
- Lodowa
Ra.
W Gwidcej Szybienicy spotkasz Mardaugha. Bard zapiewa ci pie o swojej przeszoci. Nie moe odej z Samotnej
Kniei, dopki nie odnajdzie ry zrobionej z lodu. Moesz tak zdoby, jeli poprosisz o to Tierana w tunelach
Pospnego Mrozu.
- Prawdziwa
tosamo Purvisa.
Po odkryciu prawdziwego oblicza Wylfdena Baldemar i jego ona zostan zamordowani przez Purvisa. Po zbadaniu i
opuszczeniu ich domu, zostaniesz przez niego zaatakowany. Musisz go zabi.