Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Smocze Oko


- Wyjcie.
- Krl Jaszczurw.
-
Wieniacy.

Na tym poziomie Smoczego Oka czekaj ci przede wszystkim Jaszczuroludzie (o tym, e jest ich caa masa nie wspominam, bo w tej grze wszyscy przeciwnicy wsytpuj ca mas). Po pokonaniu komitetu powitalnego zajrzyj do maego pomieszczenia tu przy wyjciu. Znajdziesz tam skrzyni pen mikstur. Jeeli skrcisz na poudnie napotkasz uki, ktre atakuj na dystans dosy nieprzyjemnymi chmurami, pajki i zwoki Ervaina. Natomiast skrcajc na pnoc w kocu dotrzesz do sali tronowej Krla Jaszczuroludzi. Jest to pierwsza cika walka w Smoczym Oku. Taktyki mog by przerne, zaley jak skonfigurowae swoj druyn. W kadym razie polecam rdki snu czy czary, ktre mog wyczy na chwil z walki spor grupk przeciwnikw. Po zabiciu wszystkich przeszukaj pomieszczenie i id dalej. Przed samym wejciem na drugi poziom spotkasz porwanych wieniakw. Podzikuj ci za uwolnienie, a ty moesz i dalej.


- Wyjcie.
- Na trzeci poziom.
- Zakadnik.
- Zakadnik.
- Kapanka.

Najpierw przedrzyj si do grupek zakadnikw. Wrd nich znajdziesz m. in. syna kowala z Kuldahar. Spotkasz tu take kapank spod Wielkiego Dbu, ktra jest przetrzymywana przez innych klerykw i ich trolle. Jest to kolejna cika potyczka. Uwaaj, aby w ferworze walki nie uszkodzi przyjaznej ci kapanki. Nad reszt lokacji nie ma co si rozdrabnia. Jedna wielka walka, zajrzyj tylko po drodze na trzeci poziom do maej odnogi jaskini, w ktrej, oprcz ukw, znajdziesz zwoki.


- Wejcie.
- Na czwarty poziom.
- Presio.

Tym razem bdziesz mie do czynienia z nieumarymi. W kilku miejscach bdziesz atakowany przez nieproporcjonalnie liczne zastpy zmr i szkieletw. Odpdzanie nieumarych moe okaza si zbawcze dla sabszych druyn. Kolejnym mankamentem tego poziomu s liczne puapki. Uwaaj take na specyficzny rodzaj tutejszych szkieletw, ktre po zabiciu wybuchaj nien Lawin Snilloka. Nie zapomnij zawita do komnaty Presia. W pokoju znajdziesz sporo ciekawych przedmiotw, ale najpierw trzeba pozby si waciciela. Wykorzystaj gupot zombie i zmr, ktre bezmylnie wyjd za tob z pomieszczenia (nie daj si otoczy!). Bez wsparcia Presia bd atwiejsze do pokonania. Pniej uyj przyspieszenia i staraj si jak najszybciej wykoczy nekromant. Po walce udaj si powoli, szukajc puapek, do wejcia na czwarty poziom.


- Mag.
- Kapan.
- Winiowie
- Wyjcie.

Na pocztku dostaniesz chwil wytchnienia. U maga zaznaczonego na mapie moesz kupi czary, a u kapana leczenie i odpoczynek. Udaj si do winiw, uwolnij ich i przygotuj si na walk. Id za nimi, a trafisz do pomieszczenia penego Yuan-Ti. Doce pomoc NPC i nie zabij ich przez pomyk. Skup si na kapanach zarwno ludzkich jak i wowych. Nastpnie wyeliminuj to, czego nie zabili twoi nowi sprzymierzecy. Moesz teraz w pewnym sensie bezkarnie rozkra ca t wityni. W pewnym sensie, bo jej mieszkacy stawiaj zacieky opr, ale kiedy ju zgin nikt ci nie powstrzyma przed pldrowaniem ich kosztownoci, prawda? Kiedy ju skoczysz radosn rze id do wyjcia na pity, ostatni poziom.


- Wyjcie.
- Yxunomei.

Na pocztku nie masz zbyt duego wyboru i musisz i prosto tym samym korytarzem. Oczywicie bdzie w nim co chwil czekaa na ciebie grupa doborowych Yuan-Ti, ale to dopiero pocztek. Na kocu korytarza czeka ci ich przywdczyni w swojej komnacie. Walka jest cika. Mag i ewentualnie kapan powinni skupi si na obstawie i rozpraszaniu trujcych obokw, natomiast reszta druyny, najlepiej na przyspieszeniu, powinna dy do zwarcia i jak najszybszego wyeliminowania Yxunomei. Dobrym pomysem byoby wykorzystanie do pomocy jaki przyzwanych istot. W kadym razie po walce przeszukaj skrzynie (uwaga na puapki) i zabierz Klejnot Serca. Wraz ze mierci Yxunomei otworz si wszystkie drzwi na tym poziomie. Czeka ci w nich mnstwo przeciwnikw i kilka ciekawych przedmiotw. Nie musisz tam wchodzi, jeli nie chcesz, ale zdobyte tam PD mog si przyda w pniejszych lokacjach. Tak czy siak wracaj do Kuldahar. Na miejscu trafisz na band neo-orogw, ktre terroryzuj mieszkacw. Zabij wszystkich bez litoci. Wejd do chaty Arundela. Porozmawiaj z jego sobowtrem i pd na pitro. Znajdziesz tam umierajcego druida. W swoich ostatnich sowach wspomni co o elfiej twierdzy. Wyruszaj do Odcitej Doni.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.041 sek