New Page 1
Wntrze zamku
- Wejcie.
- Hobart.
- Schody na gr.
- Schody na d.
- Mistrz Wabienia.
Na pocztku
zajrzyj do Hobarta. Okae si, e wcale nie jest niziokiem, a Rakshas. Zabij
go i jego towarzyszy. Nie masz specjalnie czego szuka na tym poziomie,
przynajmniej narazie, wic id schodami na gr.
- Wejcie.
- Maluradek.
- Magiczna Ksiga.
- Klucz do lochw.
Podczas
mordowania kolejnych przeciwnikw zwr uwag tylko na trzy miejsca. Pierwsze to
pokj, w ktrym znajduje si magiczna ksiga, po przeczytaniu ktrej na stae
zwikszy ci si charyzma. Drugie to komnata Maluradka, widmowego wadcy tego
zamku. Zabij go jak najszybciej, gdy wada potn magi. Ostatnim miejscem
jest may pokoik, w ktrym znajdziesz klucz, dziki ktremu poziom niej
otworzysz drzwi, blokujce dostp do schodw, prowadzcych na d.
Przed przejciem przez
drzwi, pocignij dwigni. Dziki temu otworz si cele. Wikszo stworw
pozabija si nawzajem i tym samym zaoszczdzisz fatygi. Dobij reszt i przejd
na kolejny poziom lochw.
- Magiczne drzwi.
- Czaszka.
- Czaszka.
Spotkasz tutaj
Obserwatorw, wic miej si na bacznoci. Za kadym razem, gdy przejdziesz koo
jakiej celi, drzwi do niej si otworz, a jej wizie rzuci si na ciebie. Na
domiar zego loch jest tak skonstruowany, e musisz przej koo wszystkich
drzwi, wic tym samym zabi wszystko, co yje na tym poziomie. Na kocu kadego
ze skrzyde znajdziesz zwoki, zabierz z nich czaszki. Dziki nim otworz si
magiczne drzwi i przejdziesz na kolejny poziom podziemi.
- Przejcie.
Przygotuj sporo zakl,
bo spotkasz tutaj wyjtkowo nieciekawy rodzaj szlamu, ktry unicestwi mona
jedynie magicznym ogniem. Przedrzyj si przez zombie i szlamy do drzwi na
kolejny poziom.
- Wejcie.
- Portal.
Na razie nie
masz czego tutaj szuka, nie liczc przechodzenia przez drzwi na kolejny poziom.
- Skrzynia.
Kade z przej
prowadzi w okolice innego otarza. Zabijaj stranikw, a ze skrzy obok otarza
zabieraj kamienie ze skaz. Aby je 'oczyci', musisz je woy do skrzyni
oznaczonej na mapie jako '1'. Po woeniu kadego kolejnego kamienia, na
odpowiednim otarzu pojawi si jego 'czysta' wersja. Powtrz wic wycieczk i
pozbieraj kamyki. Id do portalu na wyszym poziomie. W kamie ksiycowy do
symbolu nocy, szafir gwiadzisty do symbolu nieba, kamie soneczny do symbolu
dnia, diament do symbolu ziemi i wodn gwiazd do symbolu wody. Otworzy si
portal i trafisz do komnaty na pierwszym poziomie wntrza zamku. Dojdzie do
walki z Mistrzem Wabienia. Gdy go unicestwisz, zabierz jego piercie i uyj go,
aby znw znale si w Samotnej Kniei.