Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Wntrze zamku


- Wejcie.
- Hobart.
- Schody na gr.
- Schody na d.
-
Mistrz Wabienia.

Na pocztku zajrzyj do Hobarta. Okae si, e wcale nie jest niziokiem, a Rakshas. Zabij go i jego towarzyszy. Nie masz specjalnie czego szuka na tym poziomie, przynajmniej narazie, wic id schodami na gr.


- Wejcie.
- Maluradek.
- Magiczna Ksiga.
-
Klucz do lochw.

Podczas mordowania kolejnych przeciwnikw zwr uwag tylko na trzy miejsca. Pierwsze to pokj, w ktrym znajduje si magiczna ksiga, po przeczytaniu ktrej na stae zwikszy ci si charyzma. Drugie to komnata Maluradka, widmowego wadcy tego zamku. Zabij go jak najszybciej, gdy wada potn magi. Ostatnim miejscem jest may pokoik, w ktrym znajdziesz klucz, dziki ktremu poziom niej otworzysz drzwi, blokujce dostp do schodw, prowadzcych na d.


Przed przejciem przez drzwi, pocignij dwigni. Dziki temu otworz si cele. Wikszo stworw pozabija si nawzajem i tym samym zaoszczdzisz fatygi. Dobij reszt i przejd na kolejny poziom lochw.


- Magiczne drzwi.
- Czaszka.
- Czaszka.

Spotkasz tutaj Obserwatorw, wic miej si na bacznoci. Za kadym razem, gdy przejdziesz koo jakiej celi, drzwi do niej si otworz, a jej wizie rzuci si na ciebie. Na domiar zego loch jest tak skonstruowany, e musisz przej koo wszystkich drzwi, wic tym samym zabi wszystko, co yje na tym poziomie. Na kocu kadego ze skrzyde znajdziesz zwoki, zabierz z nich czaszki. Dziki nim otworz si magiczne drzwi i przejdziesz na kolejny poziom podziemi.


- Przejcie.

Przygotuj sporo zakl, bo spotkasz tutaj wyjtkowo nieciekawy rodzaj szlamu, ktry unicestwi mona jedynie magicznym ogniem. Przedrzyj si przez zombie i szlamy do drzwi na kolejny poziom.


- Wejcie.
- Portal.

Na razie nie masz czego tutaj szuka, nie liczc przechodzenia przez drzwi na kolejny poziom.


- Skrzynia.

Kade z przej prowadzi w okolice innego otarza. Zabijaj stranikw, a ze skrzy obok otarza zabieraj kamienie ze skaz. Aby je 'oczyci', musisz je woy do skrzyni oznaczonej na mapie jako '1'. Po woeniu kadego kolejnego kamienia, na odpowiednim otarzu pojawi si jego 'czysta' wersja. Powtrz wic wycieczk i pozbieraj kamyki. Id do portalu na wyszym poziomie. W kamie ksiycowy do symbolu nocy, szafir gwiadzisty do symbolu nieba, kamie soneczny do symbolu dnia, diament do symbolu ziemi i wodn gwiazd do symbolu wody. Otworzy si portal i trafisz do komnaty na pierwszym poziomie wntrza zamku. Dojdzie do walki z Mistrzem Wabienia. Gdy go unicestwisz, zabierz jego piercie i uyj go, aby znw znale si w Samotnej Kniei.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.188 sek