Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Zamek na zewntrz

Jeli porozmawiae z Hobartem w Samotnej Kniei, a dokadniej w Gwidcej Szubienicy, moesz przenie si do tajemniczego, odcitego od wiata zamku, w ktrym jest pono wiele skarbw.


- Hobart.
- Mistrz Wabienia.
- Schody.
- Schody.
-
witynia.

Na dzie dobry zostaniesz zaatakowany przez harpie i wiwerny. Antoditum moe bardzo pomc, gdyz nie ma praktycznie adnej realnej szansy na to, i NIE zostaniesz zatruty. W domku Hobarta moesz dokona zakupw. Pierwszym miejscem do zbadania powinny by mury zamku. Wejd najpierw po zachodnich schodach. Na murze znajdziesz dwie wiee. Wejd najpierw do pnocnej. Nie zabijaj rycerza, ale przeszukaj za to zwoki. Znajdziesz tam wity symbol Helma. Pocignij za dwigni i wyjd na zewntrz. Przejd teraz do do poudniowej wiey. Spotkasz tam kapanw Bane'a. Klerycy, tak jak ich bg, nie s przyjanie nastawieni do otaczajcego ich wiata. Zabij natrtw, przeszukaj ich zwoki, pocignij dwigni i wyjd z wiey. Wejd na wschodni mur, nie przejmuj si zniszczonymi schodami - to tylko iluzja. Te mury s obstawione przez potwory, wic uwaaj. Najpierw do poudniowej wiey, a tam czeka ci potyczka z wiwernami i ich matk. Pocignij po walce skrzyni i zauwa, e otwarte jest take przejcie do niszego poziomu wiey. Otworzye je dwigni w poudniowo - zachodniej wiey. Zejd na d. Mistrz Wabienia podda ci tam prbie w formie zagadki. Odpowied brzmi 'Wiatr'. Teraz do pnocnej wiey. Zabij harpie i ich krlow, pocignij za dwigni i zejd na d. Czeka ci tam kolejna prba, za ktr otrzymasz kolejn opowie. Wybierz skrzyni najbardziej z prawej. Teraz wejd jeszcze raz na zachodni mur. W pnocnej wiey, w ramach prby, zmierzysz si z chodzcymi zbrojami, a w poudniowej z mykonidami i szlamami. Gdy przeedziesz wszystkie cztery prby i uzyskasz wszystkie cztery opowieci, id do wityni Helma. W rodku zabij pajki i podejd do otarza. Po na nim symbol Helma i wejd w przejcie.


- Wejcie.
- Klucz.
- Klucz.
- Klucz.
- Klucz.
- Klucz.
-
Klucz.
- Grobowiec.

Jest to skomplikowana lokacja (osobicie nienawidz takich lochw), przy opisywaniu ktrej nie ma co si rozdrabnia nad szczegami. Walczysz tutaj z nieumarymi, z ktrych najbardziej irytujcym s zmory, ktre teleportuj zaatakowan posta w losowe miejsce na tym poziomie. Uwaaj wic, eby nie rozdzieliy twojej druyny. Caa filozofia polega na zdobyciu kluczy, ktrych pooenie zaznaczyem na mapce. W okrgym, centralnym pomieszczeniu znajduj si drzwi, ktre otworzysz kluczami i tym samym odblokujesz sobie dostp do kolejnych korytarzy. Gdy ju uyjesz wszystkich kluczy, bdziesz mg otworzy ostatnie drzwi, ktre prowadz do grobowca. Znajdziesz tutaj duchy rycerzy, o ktrych opowieci otrzymae od Mistrza Wabienia za ukoczenie prb w wieach. Musisz teraz tylko woy te opowieci do grobowcw, w ktrych spoczywaj ich bohaterowie. Zaczynajc od lewego, grnego grobowca i idc zgodnie z ruchem wskazwek zegara s to Giles, Serris, Geddian i Zierrki. Teraz moesz ju wrci na powierzchni. Mistrz Wabienia pozwoli ci przej przez bram, ktrej pilnowa.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.091 sek