Torment >> NPC >> Dak'kon

| | A A


Autor: Dziecko Bez Honoru
Data dodania: 2009-04-03 23:29:35
Wyświetlenia: 2756

Dak'kon

lime 

Dak'kon jest githzerai - jednym z małomównych ludów Limbo. Jego skóra jest żółta i pomarszczona. Wygląda na dość sędziwego, a z jego małych czarnych oczu wyziera ból. Nosi miecz wykonany z dziwnego metalu.

Historia postaci:
Moja przeszłość nie jest Ci znana. Nie leży w mej woli byś ją poznał.
Wiedz, że noszę blizny tego, który podróżował po sferach. Wiedz, że nigdy nie pozostawałem długo w ani jednym miejscu. Wiedz, że dźwigam ciężar tego, który przeszedł wiele, aby się tu znaleźć.

Wiedz, że jestem githzerai, wiedz że pochodze z ludu Zerthimona.

To Zerthimon znał githzerai zanim nawet my znaliśmy siebie. Wiedział co trzeba zrobić, aby nas uwolnić. Z jego wiedzy wyszło działanie. Z jego wiedzy narodziła się wolność. Githzerai przestali być niewolnikami i stali się ludem.

Wiedz, że podążam Nieprzerwanym Kręgiem Zerthimona. Jego słowa są mi znane. Jego serce jest mi znane.

Wiedz jeszcze, że znam siebie.

Rozmowy z Dak'konem:
1. Gdy w Katakumbach Rzozczłonkowania znajdziemy rękę naszego bohatera i oddamy ją Upadłemu do identyfikacji otworzy nam się nowa opcja dialogowa. Oczywiście musimy pozwolić Dak'konowi tłumaczyć mowę dabusów. Wtedy okaże się że Dak'kon nie tłumaczy nam wszyskiego. Gdy po zakończeniu rozmowy zapytamy o to Dak'kona, dowiemy się, że już kiedyś podróżowaliśmy z nim, a on jest naszym niewolnikiem. Mało tego, to Bezimienny wręczył mu Krąg Zerthimona. Drugim sposobem na poznanie przeszłości naszego towarzysza jest rozmowa z nim po dialogu z Ravelą.
2. Po zakończeniu wędrówki Zerthimona możemy ulepszyć statystyki Dak'kona (siła +1, zręczność i kondycja +2) a samemu powiększyć magiczną moc (tylko dla magów)
3. Jeśli w finałowym pojedynku z Istotą Wiekuistą wskrzesimy Dak'kona, zyska on +1 do siły i +3 do zręczności i kondycji.

Lokalizacja:

Gospoda Pod Gorejącym Człowiekiem

Statystyki:
Siła: 17
Kondycja: 16
Zręczność: 17
Inteligencja: 13
Mądrość: 13
Charyzma: 13

Charakter: Praworządny Neutralny
Klasa: Mag/Wojownik

Moim zdaniem...

Dak'kon jest dobrym zarówno wojownikiem jak i magiem. Bardzo dobrze jest mieć go w drużynie, choćby ze względu na to, co wnosi do fabuły. Dzięki niemu odzyskamy sporą część wspomnień. Ponadto Dak'kon może uczyć nas na maga lub może pomóc nam wrócić do klasy wojownika. Daje nam możliwość pozania Nieprzerwanego Kręgu Zerthimona a co za tym idzie, poznać nowe czary. Dak'kon zna również język dabusów i będzie mógł być naszym tłumaczem w rozmowach z nimi.
Lubię to
 Lubi to 0 osób
 Kliknij, by dołączyć




Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.054 sek