Torment >> Wieloświat >> Miasto Drzwi

| | A A


Autor: Drakkainen
Data dodania: 2010-02-27 22:06:49
Wyświetlenia: 2400

Miasto Drzwi

Sigil- Wyjątkową lokacją, niepowtarzalną w skali Wieloświata, jest Sigil, Miasto Drzwi, leżące poza wszelkimi Sferami, w środku Wielkiego Koła, na szczycie Iglicy.

Rządy w Sigil sprawuje enigmatyczna Pani Bólu. Jej obecność zapewnia miastu ochronę przed bogami. Sigil zbudowane jest po wewnętrznej stronie pierścienia, więc patrząc w górę, w miejscu, gdzie powinno być niebo, znów jest Sigil. Nie możemy zobaczyć tu księżyca, gwiazd czy nawet słońca, a światło pochodzi z luminescencji nieba. Jedyną rośliną rosnącą tu dziko jest kolcokrzew, ponieważ nie wymaga on niczego, aby żyć i się rozwijać. Nieodłącznym elementem Sigil są portale. Można je spotkać wszędzie, często w miejscach zupełnie niespodziewanych, przykładowo między nogami stołu. Ale nie można tak po prostu w nie wejść.

Do aktywacji portali potrzebny jest klucz. To również może być wszystko. Zapach albo myśl nawet. Porządku pilnują tu Harmonium, Stowarzyszenie Porządku i Łaskobójcy. Praktycznie nie ma tu praw czy kodeksu karnego, więc można stracić głowę z byle powodu. W sprawach drobnych przestępstw interweniować będą strażnicy, jeśli jednak ktoś będzie chciał otworzyć portal dla jakiegoś bóstwa czy zagrozi dabusowi, ulubionemu słudze Pani Bólu, będzie musiał liczyć się z jej obecnością. A obecność Pani Bólu kończy sprawę szybko i brutalnie.

Miasto Drzwi składa się z sześciu dzielnic:
  1. Dzielnica Pani – inaczej Dzielnica Szlachty. Tu znajdują się Wysokie Domy (między innymi Więzienie, Koszary i Rada Miasta). Innymi ważnymi lokacjami są tu Zbrojownia, Wieża Żmija czy Dwór Bólu.
  2. Niższa Dzielnica – tu znajdują się między innymi: Wielka Kuźnia (siedziba Bogowców), Tawerna Czarne Żagle, Kości Nocy (siedziba Lothara) czy Dłonie Czasu (sklep przeniesiony w całości z Mechanusa)
  3. Dzielnica Urzędnicza – tu możemy trafić między innymi do Gmachu Rozrywki (siedziby Czuciowców), Hali Zapisów (siedziby Przeznaczonych), Hali Mówców (siedziby Znaku Jedynego)
  4. Dzielnica Hali Gildiowej i Kupiecka – kiedyś dwie osobne dzielnice, ale różnice miedzy nimi się zatarły i traktowane są jako jedna. Z ciekawszych miejsc można wspomnieć: Wielki Bazar (największy targ w Sigil i siedziba Wolnej Ligi), Wielki Gimnazjon (siedziba Rządów Niedoścignionego)
  5. Ul – tu mieszczą się między innymi: Salon Tatuażu Upadłego (jednego z ostatnich, jeśli nie ostatniego z dabusów, którzy zostali po stronie Aoskara), Plac Szmaciarzy (góra odpadów), Dom Bramny (siedziba Loży Ponurych) i Kostnica (siedziba Grabarzy)
  6. Podsigil i Labirynty – lokacje nie zaliczane do żadnych dzielnic, więc traktowane jako osobne



lime


Lubię to
 Lubi to 0 osób
 Kliknij, by dołączyć


Dodaj komentarz, użytkowniku niezarejestrowany

Imię:
Mail:

Stolica Polski:



Twój komentarz został dodany!

Kliknij, aby odświeżyć stronę.




Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.257 sek