Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Znajd dowd zdrady Mae'Vara

Doki
Po otrzymaniu zadania od Renala Krwawego Skalpa (, na pitrze)  udajemy si do Gildii Mae'Vara (). Dajemy Gorchowi, karczmarzowi list transferowy, ktry otrzymalimy od naszego pracodawcy. Wszystkie drzwi stoj przed nami otworem. Wchodzimy w drzwi na lewo od karczmarza i schodzimy na d. Przechodzimy przez sekretn cian i rozmawiamy z naszym nowym szefem. Zleci nam on kilka zada, w trakcie ktrych zdobdziemy jego zaufanie i dowody na zdrad Renala.

Zadanie 1
Mae'var ma ochot na na naszyjnik Pani Pogody, kapanki w wityni Talosa ( . Biuteri moemy zdoby na dwa sposoby - zabijajc jego wacicielk lub pod oson nocy wtargn do jej komnaty (od wejcia na lewo) i rozbroi zamek w znajdujcy si w szafce, obok ka Pani Pogody. Dostaniemy 20000 punktw dowiadczenia, gdy naszyjnik znajdzie si w naszym ekwipunku.  Ju dopadlimy nasz zdobyczy, wracamy do Mae'Vara! Za wykonanie zadania otrzymujemy 29500 punktw dowiadczenia. Zmczony nasz obecnoci, wysya nas tym razem do Edwina, swojej prawej rki. Czarownik znajduje si na trzecim pitrze gildii. 
Dzielnica wity

Zadanie 2
Edwin uwaa, e mieszkajcy w pobliu (, doki) Rayic Gethras, Zakapturzony Czarodziej zosta wysany by kontrolowa jego dziaalno. Niestety nie spotkao si to z aprobat naszego maga. Musimy wic wyruszy do posiadoci Rayica i umierci go. (Jak to zrobi w dziale Przeciwnicy/Rayic Gethras). Gdy Zakapturzony bdzie wcha kwiatki od spodu, wracamy do Edwina. W nagrod dostajemy 20000 ounktw dowiadczenia i kolejne zadanie.

Zadanie 3
Edwina doszy wieci, e w Morskiej Zdobyczy (, doki), kupiec o imieniu Marcus sprzedaje komu bardzo istotne dla Thaywiaczyka dokumenty. Niezwocznie udajemy si tam. Mczyzna stoi w piwnicy. Pergaminy moemy zdoby na trzy sposoby : 1. Zabi go (nie polecam), 2. Okra. 3. Kupi za 250szt (tylko postacie z wysok charyzm!). Wracamy do Edwina. Dostajemy 10000 punktw dowiadczenia i wiadomo, e Mae'Var nas oczekuje.

Zadanie 4
W szeregi gildii wdar si zdrajca. Ma na imi Embarl i skry si w tawernie Morska Zdobycz (, doki). Musimy go zabi i  przynie jego sztylet. Udajemy si na miejsce. Okazuje si, e Embarl usysza fragment rozmowy Mae'Vara o zabiciu Renala. Jednak to nie wystarczy - musimy dalej szuka dowodw. Moemy Embarla zabi, lub po prostu poprosi o sztylet. Wracamy do naszego pracodawcy, tracimy sztylet i dostajemy 18750 punktw dowiadczenia. Mae'Var kieruje nas ponownie do Edwina.


Czerwony Mag z Thay widzi wicej ni ktokolwiek inny! Edwin wie ju, e jestemy tu z polecenia Renala! Przyznajemy si do tego - mag twierdzi bowiem e i on obrci si przeciwko Mae'Varowi. Jego zdaniem jest to zbyt ryzykowne przedsiwzicie - obalenie Krwawego Skalpa. Daje nam klucz do skrytki Mae'Vara . Owa skrytka znajduje si na drugim pitrze, w komnacie Mae'Vara. Zabieramy z niej list Mae'Vara i idziemy z nim do Renala. Dostajemy 48250 punktw dowiadczenie i pozwolenie na zabicie zdrajcy. Wracamy do jego gildii i wycinamy wszystkich w pie. Z ciaa przywdcy zabieramy Pancerz Cienia oraz otrzymujemy 14000 punktw dowiadczenia za samo zabicie. Po raz ostatni wracamy do Krwawego Skalpa. Dostajemy 45500 punktw dowiadczenia, 10500sz oraz miecz ciosw w plecy+3 . Jeeli nasz gwny bohater jest zodziejem lub jakkolwiek jego podklas - moe obj przywdctwo po Mae'Varze, do czego gorco nakaniam..





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.054 sek