New Page 1
Znajd dowd zdrady Mae'Vara
Doki
Po otrzymaniu zadania od Renala
Krwawego Skalpa (,
na pitrze)
udajemy si do Gildii Mae'Vara ().
Dajemy Gorchowi, karczmarzowi list transferowy,
ktry otrzymalimy od naszego pracodawcy. Wszystkie drzwi stoj przed nami
otworem. Wchodzimy w drzwi na lewo od karczmarza i schodzimy na d.
Przechodzimy przez sekretn cian i rozmawiamy z naszym nowym szefem. Zleci
nam on kilka zada, w trakcie ktrych zdobdziemy jego zaufanie i dowody na
zdrad Renala.
Zadanie 1
Mae'var
ma ochot na na naszyjnik Pani Pogody, kapanki w wityni Talosa
()
. Biuteri
moemy zdoby na dwa sposoby - zabijajc jego wacicielk lub pod oson
nocy wtargn do jej komnaty (od wejcia na lewo) i rozbroi zamek w znajdujcy
si w szafce, obok ka Pani Pogody. Dostaniemy 20000 punktw dowiadczenia,
gdy naszyjnik znajdzie si w naszym ekwipunku. Ju dopadlimy nasz
zdobyczy, wracamy do Mae'Vara! Za wykonanie zadania otrzymujemy 29500 punktw dowiadczenia.
Zmczony nasz obecnoci, wysya nas tym razem do Edwina, swojej prawej rki.
Czarownik znajduje si na trzecim pitrze gildii.
Dzielnica wity
Zadanie 2
Edwin
uwaa, e mieszkajcy w pobliu (,
doki) Rayic Gethras, Zakapturzony Czarodziej zosta wysany by kontrolowa
jego dziaalno. Niestety nie spotkao si to z aprobat naszego maga.
Musimy wic wyruszy do posiadoci Rayica i umierci go. (Jak to zrobi
w dziale Przeciwnicy/Rayic Gethras). Gdy Zakapturzony bdzie wcha kwiatki
od spodu, wracamy do Edwina. W nagrod dostajemy 20000 ounktw dowiadczenia
i kolejne zadanie.
Zadanie 3
Edwina
doszy wieci, e w Morskiej Zdobyczy (,
doki), kupiec o imieniu Marcus sprzedaje komu bardzo istotne dla Thaywiaczyka
dokumenty. Niezwocznie udajemy si tam. Mczyzna stoi w piwnicy. Pergaminy
moemy zdoby na trzy sposoby : 1. Zabi go (nie polecam), 2. Okra. 3.
Kupi za 250szt (tylko postacie z wysok charyzm!). Wracamy do Edwina.
Dostajemy 10000 punktw dowiadczenia i wiadomo, e Mae'Var nas oczekuje.
Zadanie 4
W
szeregi gildii wdar si zdrajca. Ma na imi Embarl i skry si w tawernie
Morska Zdobycz (,
doki). Musimy
go zabi i przynie jego sztylet. Udajemy si na miejsce. Okazuje si,
e Embarl usysza fragment rozmowy Mae'Vara o zabiciu Renala. Jednak to nie
wystarczy - musimy dalej szuka dowodw. Moemy Embarla zabi, lub po prostu
poprosi o sztylet. Wracamy do naszego pracodawcy, tracimy sztylet i dostajemy
18750 punktw dowiadczenia. Mae'Var kieruje nas ponownie do Edwina.
Czerwony
Mag z Thay widzi wicej ni ktokolwiek inny! Edwin wie ju, e jestemy tu
z polecenia Renala! Przyznajemy si do tego - mag twierdzi bowiem e i on obrci
si przeciwko Mae'Varowi. Jego zdaniem jest to zbyt ryzykowne przedsiwzicie
- obalenie Krwawego Skalpa. Daje nam
klucz
do skrytki Mae'Vara . Owa
skrytka znajduje si na drugim pitrze, w komnacie Mae'Vara. Zabieramy z niej
list
Mae'Vara i idziemy z
nim do Renala. Dostajemy 48250 punktw dowiadczenie i pozwolenie na zabicie
zdrajcy. Wracamy do jego gildii i wycinamy wszystkich w pie. Z ciaa przywdcy
zabieramy Pancerz Cienia
oraz otrzymujemy 14000
punktw dowiadczenia za samo zabicie. Po raz ostatni wracamy do Krwawego
Skalpa. Dostajemy 45500 punktw dowiadczenia, 10500sz oraz
miecz
ciosw w plecy+3 . Jeeli
nasz gwny bohater jest zodziejem lub jakkolwiek jego podklas - moe
obj przywdctwo po Mae'Varze, do czego gorco nakaniam..