Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Podmrok


- Uder Mordin.
- Komnata z uwizionym magiem.
- Portal ywioakw ziemi.
- Portal ywioakw powietrza.
- Portal ywioakw ognia.
- Wejcie do wioski svirfnebli.
- Statua.
- Zocisz Czarnoskalec.
- Szyb bestii.

- Oberysta.
- Wejcie spowite mrokiem.
- Wejcie do siedziby ilithidw. (Dostp do opisu TUTAJ )
- Wejcie do miasta droww - Ust'Natha.
- Simyaz (Pojawia si, gdy zniszczymy siedzib ilithidw)
- Wyjcie.
- Grupa poszukiwaczy przygd, ktra pojawia si, gdy pod postaci droww, wykonujemy pierwsze zadanie z Ust'Natha
- Poudniowe tunele, do siedlisk obserwatorw. (Dostp do opisu TUTAJ )

Zadania :
W wiosce Svirfnebli.
- W poszukiwaniu informacji o dwch nowych naziemcach (Bodhi i Irenicusie), dowiadujemy si od Zocisza Czarnoskalca, e przechodzili oni przez miasto droww; Ust'Natha. Sami nie dostaniemy si do miasta aby zasign jzyka - mroczne elfy niechybnie by nas zgadziy. Duergar zna stworzenie, ktre moe nam pomc. Ukryte jest w pieczarze, do ktrej dostpu strzee nieprzenikniony mrok. Moe on zosta rozproszony za pomoc specjalnego, magicznego kamienia. Zocisz Czarnoskalec jest w posiadaniu takowego; co wicej uyczy go nam, jeli pomoemy mu w pewniej niecodziennej sprawie. Duergarowie wykopali zbyt gboki szyb i obudzili piekieln besti, ktra dziesitkuje spoeczno szarych krasnoludw. Musimy zabi besti, a na jej trucho zwali tony zasypanego szybu. Zabieramy zwj ksztatowania kamienia i wrzucamy go w przedmioty podrczne - ju niedugo bdzie nam potrzebny. Udajemy si do szybu bestii i pokonujemy przeraajcego Balora (swoj drog - ciekawe nawizanie do Wadcy Piercieni, nieprawda?). Otrzymujemy 26000 punktw dowiadczenia i odczytujemy zwj. Wracamy do Zocisza; kady czonek druyny otrzymuje 25000 punktw dowiadczenia, dostajemy rwnie klejnot wiata i wekier rozupywacz czaszek+3.

ledz Irenicusa i Bodhi
- Wyposaeni w klejnot wiata (patrz wyej), udajemy si do wejcia spowitego mrokiem. Spotykamy smoczyc, ktra zleca nam pewne zadanie. (UWAGA : Jest ono dokadnie opisane w dziale 'Inne' na stronie gwnej solucji!!!)

Uwiziony mag?
-
Podr dopiero si rozpocza, a ju natknlimy si na zagadk wart rozwikania. Uder Mordin powiada, e gdzie w pnocnej komnacie, uwiziony zosta mag. Jego ambicj byo odkopanie pradawnych, magicznych przedmiotw. Moemy go uwolni tylko w jeden sposb - poprzez rzucenie czaru 'uwolnienie' w miejscu, w ktrym zosta pojmany. Jeli nasz druynowy mag nie posiada takowego, stojcy nieopodal Udera duergar, Carlig, ma w swojej ofercie odpowiedni zwj. Zaopatrujemy si wic w niego i ruszamy do pieczary na pnocy.
Porada : przed uwolnieniem mczyzny, warto uda si do wszystkich portali ywiow i stoczy walk z wci pojawiajcymi si bestiami. Jest to duy zastrzyk punktw dowiadczenia, a ta moliwo zniknie po pojawieniu si w tej rzeczywistoci maga. Rzucamy czar i naszym oczom ukazuje si Vithal. Dowiadujemy si, e jego plan dalej moe zosta zrealizowany i moemy w nim uczestniczy. Musimy mu jednak pomc; naszym pierwszym zadaniem jest odzyskanie jego ksigi czarw, ktra zabrana zostaa przez oddzia svirfnebli. Udajemy si do ich wioski, ktra ley na pnocy (uwaajc po drodze na grup droww przy statule i koloni zarodnikw). Dochodzimy do oberysty i nawizujemy rozmow. Okazuje si, i to on jest w posiadaniu przedmiotu, ktrego szukamy. Za 300 sztuk zota dostaniemy Ksig Rytuaw. Wracamy do Vithala, ktry stoi przy portalu ywioakw ziemi. Okazuje si, i bdzie odbywa podre do innych sfer w poszukiwaniu owych artefaktw, a my musimy powstrzyma stranikw. Zabijamy wic wikszego ywioaka ziemi i oczekujemy na naszego wsplnika. Zdoby nieco przedmiotw, ale to za mao - udajemy si do portalu ywioakw ognia i powtarzamy operacj.  Ostatni przystanek to portal ywioakw powietrza. Za stwory z ziemi i ognia dostajemy 10000 punktw dowiadczenia, za t, stworzon z powietrza - 11000 punktw dowiadczenia. Po odwiedzinach w ostatnim przybytku pozasferowym, mag przystapi do podziau upw. Dostajemy bero absorpcji - jeli czujemy niedosyt moemy poprosi o wicej i dostaniemy kilka czarw z wysokiego poziomu. I to moe nam nie wystarcza - wtedy dojdzie do zbrojnej konfrontacji, w wyniku ktrej otrzymamy 20000 punktw dowiadczenia na zabicie Vithala, par magicznych zwojw i Czaszk mierci.

Zagin may svirfnebli / Ofiary Uwizienia?
- Koo oberysty stoi sklepikarz Threndl. Okazuje si, i jego syn, Bedlen, zagin kilka dni temu. Dumny ojciec nie chce pomocy; warto jednak mu jej udzieli. Udajemy si do statuy i uwalniamy po kolei wszystkie dusze. Pierwsz z nich jest Szaleniec Aganalo, ktry straci zmysy. Po mierci obdarza nas Jhorem Krwawiacym+2. Kolejna postac to mag Raevilin, ktry rwnie skory jest do walki. Riti rwnie pad ofiar tego urzdzenia - i rwnie musi zgin (dostajemy Wczni+3 Ksacz). Alchra Diagott to lisz, ktry rwnie musi pa pod naporem naszych si. Nareszcie Bedlen! - przeraony modzik wreszcie moe wrci do domu. Pod ostatni klapk kryje si Gont z Riatavinu, ktrego nie musimy krzywdzi. Wracamy do Threndla; druyna otrzymuje 10000 punktw dowiadczenia i bransolety ochrony KP4.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.081 sek