Baldur's Gate 2 >> Solucja

| | A A


New Page 1

Targowo


- Namiot dinw Dao. 
- Dom burmistrza 
- Mieszkanie Tirisa.
- Miejsce porwania.
- Miejsce pobytu Rejika i Tancerza Skr.
- witynia Waukeen
- Posiado Alibakkarw.
- Posiado Lurraxolw.
- Opuszczona krypta.

Zadania :
Jak upora si z dinami z Targowa.
-
Udajemy si do namiotu dinw i rozmawiamy z ich przywdc. Okazuje si, e Dao nie przybyy w ten wymiar bez powodu - poszukuj rakshasy o imieniu Ihtafeer. Gdy zdobd jego gow, dadz miastu spokj i handel wrci do normalnoci. Zobowizujemy si do pomocy

Problem zwierzt w Targowie.
-
Po wejciu do domu burmistrza, kierujemy si do pokoju po prawej. Znajduje si tam Wielki Kupiec Logan, ktry przedstawia nam sytuacj jaka jest w miecie. Zwierzta atakuj miasto - druidzi s podejrzani ! Jednego z nich udao si schwyta i osadzi w celi. Kierujemy si do podziemnych lochw, ktre znajduj si na wprost od gwnych drzwi. Rozmawiamy z Cerndem. Po zakoczonej rozmowie nasza mapa wzbogacia si o kolejne miejsce. Gaj druidw, na poudniowy - wschd  od Targowa. Musimy si tam uda.

Jak upora si z dinami z Targowa / Problem zwierzt w Targowie.
-
Kierujemy si do namiotu dinw. Otrzymujemy 10000 punktw dowiadczenia i magiczny sejmitar. Nastpnie kierujemy si do domu burmistrza, gdzie zostaniemy wrcz obsypani nagrodami. 18000 punktw dowiadczenia kada posta, 12000 sztuk zota, 25000 punktw dowiadczenia dla caej druyny i +1 do reputacji. Otrzymamy to wszystko od burmistrza i od jego przeoonej. Po ceremonii zaczepi nas przedstawiciele dwch szlachetnych rodw.

Walczce rody w Targowie
-
Nie ma znaczenia, do ktrego z nich si udamy ; kady z nich poprosi nas o dostanie si do opuszczonego grobowca i zabrania stamtd opoczy Waukeen. Ma ona stanowi ostateczny dowd wyszoci jednego rodu nad drugim. Przy wejciu do krypty, zaczepia nasz Wielki Kupiec Logan, ktry prosi nas o pokojowe rozwizanie spory midzy szlacht. Spory ma zakoczy przyniesienie opoczy wanie do niego. Paszcz znajduje si w ekwipunku jednego z niemuraych. Jeli zaniesiemy artefakt do jednej z rodzin, skoczy si to rozlewem krwi i maymi korzyciami. Natomiast jeli pjdziemy do Wielkiego Kupca, otrzymamy 250 sztuk zota, 8000 punktw dowiadczenia i nasza reputacja wzronie o jeden punkt.

Tiris z Targowa potrzebuje pomocy
-
Okazuje si, e zbiegy z dzielnicy mostowej w Athkatli Rejiek, urzduje w Targowie. Porwa narzeczon przeraonego chopaka, Raiss. Aby znale jakie wskazwki, kierujemy si do miejsca, gdzie miao miejsce porwanie. Spotykamy tam Darsidiana Moora, czowieka, ktry poluj na bestie zwan Tancerzem Skry. To wasnie tej kreaturze pomaga Rejiek. owca wskazuje nam ostatnie miejsce pobytu potwora. Udajemy si tam jak najszybciej. Okazuje si, e lecy Rejiek to tak naprawd porwana dziewczyna, Raissa! Zostalimy wpdzeni w puapk! Po ostatecznym unicestwieniu naszych wrogw, okazuje si e uratowa kobiet moe tylko czar przywrcenia. Jeli w druynie jest kapan, mamy uatwione zadanie - wystarczy bowiem rzuci ten czar. Jeli nie - musimy uda si do wityni Waukeen po zwj, z ktrego w tym przypadku moe skorzysta kada posta.  Po uzdrowieniu dostajemy 300000 punktw dowiadczenia i reputacja wzrasta o jeden punkt (w przypadku kolejnych odwiedzin w domu Tiria i rozmowy z rodzicami).





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.154 sek