New Page 1
Targowo

-
Namiot dinw Dao.
-
Dom burmistrza
-
Mieszkanie Tirisa.
-
Miejsce porwania.
- Miejsce pobytu Rejika i Tancerza Skr.
-
witynia Waukeen
-
Posiado Alibakkarw.
- Posiado Lurraxolw.
-
Opuszczona krypta.
Zadania :
Jak upora si z
dinami z Targowa.
-
Udajemy si do namiotu dinw i rozmawiamy z ich przywdc. Okazuje si, e
Dao nie przybyy w ten wymiar bez powodu - poszukuj rakshasy o imieniu Ihtafeer.
Gdy zdobd jego gow, dadz miastu spokj i handel wrci do normalnoci.
Zobowizujemy si do pomocy
Problem zwierzt w
Targowie.
-
Po wejciu do domu burmistrza, kierujemy si do pokoju po prawej. Znajduje si
tam Wielki Kupiec Logan, ktry przedstawia nam sytuacj jaka jest w miecie.
Zwierzta atakuj miasto - druidzi s podejrzani ! Jednego z nich udao si
schwyta i osadzi w celi. Kierujemy si do podziemnych lochw, ktre znajduj
si na wprost od gwnych drzwi. Rozmawiamy z Cerndem. Po zakoczonej rozmowie
nasza mapa wzbogacia si o kolejne miejsce. Gaj druidw, na poudniowy - wschd
od Targowa. Musimy si tam uda.
Jak
upora si z dinami z Targowa /
Problem zwierzt w
Targowie.
-
Kierujemy si do namiotu dinw. Otrzymujemy 10000 punktw dowiadczenia i
magiczny sejmitar. Nastpnie kierujemy si do domu burmistrza, gdzie zostaniemy
wrcz obsypani nagrodami. 18000 punktw dowiadczenia kada posta, 12000 sztuk
zota, 25000 punktw dowiadczenia dla caej druyny i +1 do reputacji.
Otrzymamy to wszystko od burmistrza i od jego przeoonej. Po ceremonii zaczepi
nas przedstawiciele dwch szlachetnych rodw.
Walczce rody w Targowie
-
Nie ma znaczenia, do ktrego z nich si udamy ; kady z nich poprosi nas o
dostanie si do opuszczonego grobowca i zabrania stamtd opoczy Waukeen. Ma ona
stanowi ostateczny dowd wyszoci jednego rodu nad drugim. Przy wejciu do
krypty, zaczepia nasz Wielki Kupiec Logan, ktry prosi nas o pokojowe
rozwizanie spory midzy szlacht. Spory ma zakoczy przyniesienie opoczy
wanie do niego. Paszcz znajduje si w ekwipunku jednego z niemuraych. Jeli
zaniesiemy artefakt do jednej z rodzin, skoczy si to rozlewem krwi i maymi
korzyciami. Natomiast jeli pjdziemy do Wielkiego Kupca, otrzymamy 250 sztuk
zota, 8000 punktw dowiadczenia i nasza reputacja wzronie o jeden punkt.
Tiris z Targowa potrzebuje
pomocy
-
Okazuje si, e zbiegy z dzielnicy mostowej w Athkatli Rejiek, urzduje w
Targowie. Porwa narzeczon przeraonego chopaka, Raiss. Aby znale jakie
wskazwki, kierujemy si do miejsca, gdzie miao miejsce porwanie. Spotykamy tam
Darsidiana Moora, czowieka, ktry poluj na bestie zwan Tancerzem Skry. To
wasnie tej kreaturze pomaga Rejiek. owca wskazuje nam ostatnie miejsce pobytu
potwora. Udajemy si tam jak najszybciej. Okazuje si, e lecy Rejiek to tak
naprawd porwana dziewczyna, Raissa! Zostalimy wpdzeni w puapk! Po
ostatecznym unicestwieniu naszych wrogw, okazuje si e uratowa kobiet moe
tylko czar przywrcenia. Jeli w druynie jest kapan, mamy uatwione zadanie -
wystarczy bowiem rzuci ten czar. Jeli nie - musimy uda si do wityni
Waukeen po zwj, z ktrego w tym przypadku moe skorzysta kada posta.
Po uzdrowieniu dostajemy 300000 punktw dowiadczenia i reputacja wzrasta o
jeden punkt (w przypadku kolejnych odwiedzin w domu Tiria i rozmowy z
rodzicami).