New Page 1
Twierdza Stranika : poziom
4
-
Maszyna Luma.
- Do siedziby Githyanki.
- Do siedziby Ilithidw.
-
Szafki z niemagiczn broni.
- Niebieski olej.
- Paleniska.
- Sejf.
Zadania :
Lum Szalony.
- Zaraz po dostaniu si na ten poziom w oczy rzuci si wielka maszyna Luma
Szalonego, a w niej Carston - uwiziony mag. Na razie nic nie moemy tu zdziaa
wic lepiej jest rozejrze si po okolicy. Na pocztek udajmy si na prawo.
Przed wejciem do pierwszego pomieszczenia stoj szafki z niemagiczn broni,
ktra za chwil bardzo si przyda. Ot w najbardziej wysunitym na wschd
pomieszczeniu czeka para magicznych golemw, ktre s odporne na magiczny or.
Golemy strzeg niebieskiego basenu. W nim znajdziemy
niebieski olej.
Teraz wracamy do machiny Luma i przechodzimy przez poudniowe drzwi.
Lum Szalony II (po
eksploracji pomieszcze numer 3,4 opisanych poniej)
- Udajemy si na wschd. Najpierw
pokonujemy mimikw, a pniej dostajemy si do pomieszczenia z pochodniami.
Podpalamy je w tej kolejnoci (zaczynajc od prawej strony i od gry):
niebieska, purpurowa, czerowna. Teraz lewa strona: purpurowa, czerwona,
czerwona. Ziemia si zatrzsie, otworz si wielkie wrota i otrzymamy 10000 PD.
Wkraczamy do skarbca. Pilnuje go dwjka naprawd silnych, jak na swj gatunek, minotaurw. W sejfie znajdziemy
Krysztaowy Pobijak i kartk z ksigi o
golemach. Wracamy do machiny Luma. Uderzamy szeciokrotnie w szyb i mamy dostp
do maszyny. Carstona mona zabi (6000 PD) lub puci wolno (10000 PD). Teraz
czas na uaktywnienie portalu na pity poziom twierdzy. Aby tego dokona naley
wybra trjktny, czerwony i redni guzik. Oto pozostae kombinacje, ktre daj
jakie korzyci:
-trjkt, zielony, redni - Gwiazda Burzy +3
-kko, niebieski, dugi - +1 do Inteligencji
-kko, kwadrat, trjkt - +1 do Mdroci
-kko, czerwony, dugi - +1 do Kondycji
-kwadrat, niebieski, krtki - +1 do Zrcznoci
-kwadrat, krtki, redni - +1 do Siy
-czerwony, zielony, krtki - +1 do Charyzmy
-niebieski, zielony, dugi - bonus do odpornoci na magi
-
Hubka i krzesiwo.
- Purpurowa oliwa.
- Do Saladrexa.
-
Do demi-lisza.
Trafiamy do obozu Githyanki. W kadym z tutejszych pokoi czeka nas walka, wic
nie bd dokadnie opisywa przeciwnikw. Nie stanowi oni specjalnego wyzwania.
W kadym razie pierwszy pokj skrywa
hubk i krzesiwo, ktre bd przydatne
pniej. W pokoju przy statku Githyanki jest
purpurowa oliwa
oraz dwa przejcia.
Pierwsze prowadzi do konfrontacji (ktrej co prawda da si unikn) ze smokiem,
a druga do znacznie trudniejszej - z demi liszem. Kto walczy z Kangaxxem wie,
e jest to potny przeciwnik, ktry z wielkim upodobaniem korzysta z
Uwizienia. W ten sposb momentalnie moe unicestwi nasz druyn. Czy istnieje
jaka taktyka co do tej walki? Ulepszone przyspieszenie, potne czary ofensywne
i wietnie wyszkoleni wojownicy teoretycznie powinni wystarczy. Jednak w
praktyce moe wyglda to rnie. W kadym razie za ktrym razem lisz powinien
pa bardziej martwy ni by. Nieumary wart jest 55000 PD, a posiada przy sobie
20000 sztuk zota i
sztylet Gwiazd +4. Natomiast wspomniany Saladrex, czyli
smok, jest odrobin atwiejszym przeciwnikiem. Polecam rzucenie Przyspieszenia
na postacie, ktre bd staray si doprowadzi do walki w zwarciu. Dobrym
pomysem byoby ustawienie w drugiej linii maga i kapana (o ile takich masz w
druynie), ktrych dobrze dobrane, wysokopoziomowe zaklcia mog uatwi walk.
Saladrex wart jest 64000 PD. Najciekawszym z jego przedmiotw jest
kij Tarana
+4. Wracamy teraz do poprzedniej lokacji i wchodzimy w wejcie pooone na
pnoc od maszyny Luma.
-
Pierwsza poowa laski.
- Druga poowa laski.
- Ucze Carstona.
-
Czerwona oliwa.
Trafiamy do kompleksu Ilithidw. Na mapie zaznaczone s
pomieszczenia, w ktrych znajdziecie dwie poowy laski Ilithidw. Po drodze
warto zajrze do jednej z cel, w ktrej przetrzymywany jest ucze Carstona.
Wkraczamy do ostatniego pomieszczenia i po wyeliminowaniu wszelkiego oporu
(uwaga na wampirycznych upiecw Umysu) zabieramy
czerwon oliw. Wracamy do
gwnej lokacji tego poziomu Twierdzy.