New Page 1
Twierdza Stranika : poziom
5
- Pieczcie.
- Otarz.
- Butle z kolorowymi kulami.
-
Duch Helmity.
Zadania :
Otwarcie ostatniej pieczci
- Dla odmiany na pitym poziomie pocztek bdzie spokojny i bdziesz mia czas,
eby spokojnie przyjrze si pieczci, ktra jest ostatni przeszkod,
oddzielajc ci od Uwizionego. Do zwolnienia pieczci potrzeba trzech kluczy.
Zacznijmy od klucza umysu. Idziemy w lewo i trafiamy do pomieszczenia z
czterema kolorowymi pojemnikami. Naley nacisn guzik i w ten sposb pojawi
si cztery kule. Cay trick polega na tym, aby umieci je w pojemniku o tym
samym kolorze. W nagrod otrzymamy 10000 PD i klucz umysu. Czas na prb w
poudniowym kracu lokacji. Znajdziesz tam trzy drzwi i ducha Helmity. Opowie on
o trzech prbach, ktre musisz ukoczy, eby zdoby klucz serca. Zacznijmy od
prby mdroci (drzwi oznaczone s na mapie w grze). W niej musimy najpierw
odpowiedzie na pytanie impa (odpowied brzmi 'siedem'), a nastpnie pokona go
w grze w monety. Aby tego dokona musisz bra monety w nastpujcy sposb: 2, 3,
1. Teraz kolej na prb odwagi. Trzeba tu pokona zielonego smoka. Jest on w
miar atwym przeciwnikiem, jak na smoka. Mimo wszystko lepiej go nie
lekceway. Z jego zwok warto zabra
Zagad Hindo
i
Czaszk Wojownika.
Pozostaa ju tylko jedna prba. Wyldujesz w jaskini, w ktrej czeka ci walka
z hord orkw. W porwnaniu do pojedynku ze smokiem, ta walka to spacerek. W
jeziorku znajdziesz Gwd Ixila. Wr do ducha. Nagroda w postaci klucza serca
i 10000 PD (plus 21000 za kad prb z osobna) jest twoja. Pozosta ju tylko
jeden klucz. Udaj si w zachodni kraniec lokacji. Po Czaszk Wojownika na
otarzu. Przejmiesz mentalnie kontrol nad widmowym wojownikiem. Najlepszym
sposobem na przejcie labiryntu jest: pnoc, pnoc, zaatakowanie ducha,
otwarcie skrzyni, poudnie, poudnie, wschd, zaatakowanie goblina, wschd,
zaatakowanie szkieletu, otworzenie skrzyni, pnoc, zaatakowanie psa,
przeszukanie pokoju, zachd, przeszukanie pokoju, pnoc, wschd, otwarcie
biurka, pnoc, uycie zwoju, zachd, otworzenie skrzyni, przejcie przez
korytarz, wejcie do krypty, uycie rdki. Nagroda czyli 21000 PD i klucz
duszy s twoje. Teraz odpocznij i zacznij otwiera pieczcie do wizienia
Uwizionego. Najpierw w wszystkie klucze, a nastpnie zacznij je przekrca.
Po kadym przekrceniu czek aci wymagajca walka ze stranikami wizienia.
Zacznijmy od lewego zamka. Po przekrceniu klucza pojawi si pierwsza grupa
zoona z sukkuba, beholdera, demona podobnego do Yuan-ti oraz kleryczki i
owcy, ktry bdzie strzela z Taralasha. Uniwersalnej strategii nie ma. Jest to
jedna z najtrudniejszych walk w sadze. Za pokonanie przeciwnikw otrzymasz okoo
160000 PD. ¦rodkowa piecz przywoa lisza i trzy ponce czaszki. Dobrym
pomysem jest wczeniejsze rzucenie czarw i/lub zaopatrzenie si w przedmioty,
ktre zwikszaj odporno na ogie. Prawa piecz przywouje potnego maga i
grupk kapanw. Pierwszym celem powinien by czarodziej, gdy miota on czarami
z najwyszych poziomw, a te sprawiaj sporo problemw. Kiedy ostatnia grupka
przeciwnikw padnie martwa, odetchnij i wylecz druyn. Czeka ci wielki fina i
sam Uwiziony.