Icewind Dale >> Solucja

| | A A


New Page 1

Dolina Cieni


- Do Kuldahar.
- Krypty z kluczami.
- Krypty z kluczami.
- Jaskinia Yeti.
-
Gwny Grobowiec.

Zadania :
Badajc Dolin Cieni
-
Zanim udasz si do Gwnego Grobowca, odwied wszystkie pozostae krypty. Te, w ktrych znajdziesz klucze, zaznaczyem na mapce. W pozostaych znajdziesz kilka ciekawych przedmiotw. W kadym razie z kluczem sanktuarium i kluczem od bramy wejd do grobowca Czarnego Wilka.

Wyeliminuj kapank Auril dla Kresselacka.
-
Lysan znajdziesz w jaskini Yeti. Przed jej wejciem stoi take Herszt Yeti, w ktrego odku znajdziesz pamitk rodow Mirka. W rodku jaskini na pocztku czeka ci jedynie kapanka. Porozmawiaj z ni. Po chwili znudzi si jej udawanie, e nie jest suk Auril i wtedy dojdzie do walki. Na pomoc przyjdzie jej grupa Yeti. Staraj si wyeliminowa najpierw bestie, a postaci czarujcych uyj, aby unieszkodliwi kapank. Brzmi to na atwe zadanie, ale tak nie jest. Wracaj do Kresselacka.


- Wejcie.
- Klucz kapana.
- Symbol Myrkula.
- Mythos.
- Klucz mauzoleum.
- Drzwi na drugi poziom.

W tych lochach czeka ci caa masa przernych nieumarych. Z pewnoci zwrcie uwag na due wrtota w centralnej komnacie z dwoma zbiornikami. Aby je otworzy, potrzebujesz symbolu Myrkula. Jego pooenie zaznaczyem na mapie. Za wrotami czeka ci walka z Mythosem. Podziel druyn na dwie grupy. Jedn, ktra bdzie walczy z jego obstaw, a drug, ktra zajmie si samym kapanem. Przejd dalej. Po drodze zajrzyj do miejsca oznaczonego na mapie jako '5'. Znajdziesz tam mumi, ktra moe okaza si wymagajcym przeciwnikiem oraz klucz mauzoleum. Uyj go do otwarcia drzwi na drugi poziom grobowca.


- Klucz.
- Talizman.
- Przecznik.
-
Drzwi na trzeci poziom.

W centralnej komnacie czeka ci chyba najtrudniejsza walka w grobowcu. Zmory, szkielety, ucznicy i mag. To tak oglnikowo. Do tego paskudna puapka ze mierdzc chmur. Staraj si atakowa nieumarych jednego po drugim, bo w kupie s miertelnie niebezpieczni. Przeszukaj pomieszczenie i id po klucz. Dziki niemu bdziesz mg dosta si do czci lokacji, w ktrej znajduje si Talizman Czarnego Wilka. Dziki niemu moesz uy przecznika i wej na ostatni poziom lokacji.


- Kresselack.

Kolejny poziom grobowca, ktry, tak jak poprzednie, skada si praktycznie jedynie z wielkiej bijatyki. Znw musisz zniszczy spore zastpy nieumarych. W kocu dostaniesz si do komnaty Kresselacka. Wypytaj ducha, czy to on nka Kuldahar. W zamian za odpowied zada on przysugi. Masz dla niego wyeliminowa Lysan, ktr znajdziesz w jaskini Yeti. Po wykonaniu zadania wr do ducha. Okae si, e to nie on jest przyczyn kopotw miasta pod Wielkim Dbem. Zajrzyj do jego trumny, we co ci si spodoba i wracaj do Kuldahar. Na miejscu porozmawiaj z Arundelem. Kolejnym twoim celem bdzie witynia Zapomnianego Boga, a dokadniej znajdujcy si w niej Klejnot Serca.





Artykuły

Gry komputerowe
Główne Menu

Gry RPG

Polecamy

Patronujemy
Aktywność użytkowników
madda99 zarejestrował się! Witamy!
_bosy skomentował Blood 2: The Chosen - recenzja
_vbn skomentował Mapy Starego Świata
wokthu zarejestrował się! Witamy!
_Azazello Jr skomentował Gdzie diabeł nie mówi dobranoc. "Mistrz i Małgorzata”, Michaił Bułhakow - recenzja
Gabbiszon zarejestrował się! Witamy!
Liskowic zarejestrował się! Witamy!
_Kamila skomentował "Brudnopis", Siergiej Łukjanienko - recenzja

Więcej





0.042 sek